۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
اختصاصی دی اسپورت؛

پیش بازی ملوان – خیبر خرم آباد

دی اسپورت:در هفته سیزدهم لیگ آزادگان ملوان از خیبر خرم آباد پذیرایی می کند.
کد خبر: ۵۸۹۸۴

به گزارش ”  دی اسپورت"؛در هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان عصر روز جمعه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در شرایطی میزبان تیم فوتبال خیبر خرم آباد خواهد بود که تیم میزبان در هفته های گذشته موفق شده است از سه بازی حداکثر امتیاز ممکن را جمع آوری کند .

تیم فوتبال ملوان این روزها با هدایت محمد مایلی کهن و درایت یک مربی باهوش همچون ایمان عالمی سیر صعودی را طی می نماید و اگر تا پایان نیم فصل بتواند همین روند را حفظ نماید می تواند در نیم فصل دوم یکی از مدعیان بالای جدول باشد.

قدر یقین برگ برنده تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازیهای داخل خانه هواداران متعصب این تیم می باشند که 90 دقیقه تمام و تحت هر شرایطی به تشویق این تیم می پردازند و کار را برای تیمهای میهمان سخت می نمایند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازی مقابل خیبر خرم آباد بازیکن سه اخطاره ندارد ولی فرزاد جعفری مدافع راست و رضا اعتمادی مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
اما در آن سوی میدان تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از تعویض سرمربی خود و به کار گماردن داوود حقدوست جان تازه ای گرفته است و در بازی های اخیر ضمن کسب نتایج مطلوب , ارائه گر یک فوتبال تماشاگر پسند و تهاجمی می باشد و قدر یقین عصر روز جمعه حریف دست و پا بسته ای برای تیم فوتبال ملوان نخواهد بود زیرا که کسب حداقل امتیاز از شهر انزلی و تیم ملوان ارزشهای بسیاری از نظر روحی و روانی برای تیم خیبر خواهد داشت.

داوری این دیدار برعهده آقایان :سیدمهدی سیدعلی – بابک داوری – مهرداد نجفی – سعاد وفاپیشه – ناظر: کریم اصغرزاده

دیدار تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی وخیبر خرم آباد عصر روز جمعه از ساعت 14/30 دقیقه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد گردید.

 

گزارش:ارسطو عزتیان