۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال؛

پیروزی ستارگان بستانو برابر انصار بهاباد یزد

از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور، تیم فوتبال ستارگان بستانو توانست با دو گل از سد انصار بهاباد یزد عبور کند.
کد خبر: ۵۹۱۹۰

به گزارش "دی اسپورت"، با سوت آغاز بازی، دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند ، یکی دو موقعیت نصف و نیمه ی گلزنی در نیمه ی اول برای دوتیم به وجود آمد که نتوانستند از موقعیت های خود به درستی استفاده کنند.

با آغاز نیمه دوم عطش بستانو برای گلزنی و برد خانگی چندبرابر شد تا اینکه روی یک کرنر ارسالی در دقیقه ی 57 عارف اسپرهم بلدوزر بستانوی های بندرعباس با ضربه ی سر چکشی گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه ،تعویض های رو به جلوی عقیل پورنگ کار را برای یزدی ها سخت و سختر کرد تا بالاخره در دقیقه ی 85 سیاوش پورنگ اسلحه ی پنهانی که همیشه طلایی ظاهر می شود توانست روی یک ضربه ی کاشته دروازه ی انصار بهاباد را فرو بریزد ، سیاوش پورنگ همه را به یاد امیرحسین اصلانیان می اندازد بازیکنی که هر موقع علی پروین او را برای پرسپولیس  به میدان می فرستاد موفق به گلزنی می شد و تعویض طلایی آقای پروین لقب گرفته بود.

در این بازی نمی شود از بازی خوب علی پورتقی ، سبحان رستگاری که در نبود میثم خسروانجم به درستی انجام وظیفه می کرد و اسماعیل عبداللهی به راحتی گذشت.

ستارگان بستانو با این پیروزی 10 امتیازی شد و خود را در جمع مدعیان نگه داشت ،شهرداری بم با 11 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد.

ترکیب ستارگان بستانوی بندرعباس:

مجید حسینی،علی پورتقی،سبحان رستگاری،محمود عبداللهی،محمد قاسمی،عارف اسپرهم،اسماعیل عبداللهی،نجم الدین جلالی (سیاوش پورنگ)،علی رهایی (وحید خدمتکاری)، سجاد سالاری ،حسین نعیمی (جواد دهقانی)
سرمربی:عقیل پورنگ
سرپرست:امین عبداللهی

 

 

گزارش: سهراب پسند



ترند های روز