۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
هیچ رسانه ای از ما حمایت نمی کند

محمود فکری: هواداران تمرکز ما را بر هم زدند

محمود فکری، سرمربی این تیم به مانند بازی های  گذشته در کنفرانس پس از بازی همه را مورد انتقاد قرار دهد.
کد خبر: ۵۹۲۱۰

دی اسپورت- نساجی در هفته سیزدهم لیگ آزادگان در حالی که میزبان بود نتوانست مقابل پارس جنوبی جم به نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک دست یابد تا محمود فکری، سرمربی این تیم به مانند بازی های  گذشته در کنفرانس پس از بازی همه را مورد انتقاد قرار دهد.

محمود فکری، سرمربی نساجی در رابطه با بازی تیمش گفت: بچه های من بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند ولی شما ببینید من به جای اینکه به مسائل فنی تیمم بپردازم باید به دنبال پول بودم. روز اولی که آمدم گفته بودم که موفقیت نساجی کار محمود فکری به تنهایی نیست و همه باید کمک کنند. اگر قرار بود فقط سرمربی و بازیکن تیم را به لیگ برتر ببرند در این 22 سال این اتفاق می افتاد. اگر قرار بود نساجی تنها با کار سرمربی و بازیکن موفق شود در این چند سال خیلی بهتر از ما هم آمده اند و رفته اند.پس باید کمک شود و تیمی که کمترین پشتیبانی را داره و تا این مقدار امتیاز گرفته است، ارزشش از تیم صدر جدول خیلی بهتر است. نمی شود که همه فشارها روی مربی و بازیکن باشد و هیچکس کمک نکند.

سرمربی نساجی با بیان اینکه داوران به راحتی علیه ما سوت می زنند، ادامه داد: داوری ها علیه تیم ماست. نمی دانم چطور می شود که در بازی های گذشته صحنه های مشابه با همین پنالتی امروز علیه ما گرفته شد برای رقیبان ما اتفاق می افتد و داور نمی بیند ولی در این دیدار به راحتی و جلو چشم هوادارانمان به ضرر ما اعلام پنالتی می کند. اگر قانون است باید برای همه باشد نه اینکه فقط برای ما قانون اجرا شود. نمی دانم شاید اگر ما هم پولدار بودیم این پنالتی ها برای ما هم گرفته شود.

فکری در جواب سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر رضایت از بازی تیم به یکباره عصبانی شد و بیان اینکه چرا از من سوال فنی می پرسید ادامه داد: دیگر باید چکار می کردیم. در هر دو نیمه موقعیت های زیادی خلق کردیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. متاسفانه رسانه ها با ما نیستند و از ما حمایت نمی کنند. همه شماهایی که اینجا حضور دارید مشکلات تیم را نمی بینید و کیفیت بازی تیم را می بینید. تمام چیزهایی که برای پشتیبانی نیاز داریم را نمی بینید و حمایت نمی کنید. من سرمربی وقتی در کنفرانس حاضر می شوم که نباید در مورد مسائل فنی از من سوال پرسیده شود. من تا نیم ساعت قبل از شروع بازی در فرمانداری به دنبال پول بودم. به اینها نمی پردازید و به تعویض و کیفیت تیم پرداخته می شود. مالک تکلیف ما را مشخص کرده و گفت که قصد تیمداری ندارد، الحمدالله مدیرعامل هم که این کربلا را رها کرده و به کربلا رفته است، اینها را نمی بینید و در مورد تعویض و ارنج صحبت می کنید.

فکری در مورد جلسه استانداری افزود: بچه ها به ته خط رسیده و صبر و حوصله خود را از دست داده اند. بازیکنان خودشان تصمیم گرفتند پیش استاندار رفته و صدایشان را به گوش ایشان برسانند که انشالله مشکلات حل شود.

فکری در مورد تشویق عباس زاده از سوی هواداران گفت: هواداران ما خیلی باهوشند و پس از اتفافاتی که در بازی نفت افتاد پشت ما بودند و متفکرانه عمل کردند اما نمی دانم امروز چه اتفاقی افتاد که عده ای تمرکز من مربی و بازیکنان و خود عباس زاده را به  هم زدند. مردم قائمشهر فوتبال را می فهمند. من اگر بازیکنی را بیرون می گذارم به خاطر تلاش برای عدم بازیکن سالاری است که پیش از شروع فصل از من می خواستد. بازیکن اشتباه می کند باید متوجه شود اما امروز از شروع نیمه دوم تمرکز ما را تماشاگران به هم زدند. عباس زاده بازیکن خوبی است و ما به وی اعتقاد داریم که خیلی زود در لیست ۱۸ نفره قرارش دادیم. تنها دلخوشی ما در اینجا هواداران هستند ولی امروز تمرکز ما را به هم زدند. شعارهای هواداران حتی  تمرکز عباس زاده را هم بر هم زد و شاید اگر چنین کاری نمی کردند این اتفاق هم برای عباس زاده نمی افتاد.

فکری در پایان افزود: هوادار اگر موفقیت تیم را می خواهد باید تا آخرین لحظه حمایت کند نه اینکه تمرکز ما را بر هم بزند.