۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
درگفتگو با دی اسپورت؛

سالک زمانی:بادران نوین از مدعیان اصلی صعود می باشد

دی اسپورت:بادران نوین با دراختیار داشتن بازیکنان جوان و با استعداد هفته به هفته بهتر می شود و مطمئن باشد جز مدعیان صعود می باشد.
کد خبر: ۵۹۲۳۲

سالک زمانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار" دی اسپورت" در خصوص بازی تیمش برابر شهرداری بندرعباس گفت :بازی بسیار خوبی مقابل تیم قدرتمند شهرداری انجام دادیم ،در این  مسابقه با یک تاکتیک خیلی خوب پا به میدان گذاشتیم و با کنترل بازی اجازه خودنمایی به به تیم میزبان ندادیم .


وی درادامه گفت :با صحبت هایی که بین دو نیمه انجام دادیم خداراشکر روند بازی ما بهتر شد و با قاطعیت می گویم که مالکیت توپ 70 به 30 به نفع ما بود و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که مهاجمان قدر  فرصت ها را ندانستند.


زمانی تصریح کرد : :در تمام جریان مسابقه با تمرکز بازی کردیم به جز در یک صحنه که داور مسابقه با توجه به فشاری که هواداران میزبان وارد کردند یک پنالتی برای بندر گرفت که البته بعد از دریافت گل با تمرکز بالا فشار اوردیم و خداراشکر به یک گل ارزشمند دست یافتیم .


سرمربی بادران نوین در پایان گفت :بادران نوین با دراختیار داشتن بازیکنان جوان و با استعداد هفته به هفته بهتر می شود و مطمئن باشد جز مدعیان صعود می باشد.  



ترند های روز