۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

مدیرعامل اروندخرمشهر:هدفی جز صعود به لیگ یک نداریم

دی اسپورت:مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر از شرایط خوب این باشگاه برای صعود به لیگ دسته اول خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۴

به گزارش"دی اسپورت"؛تیم اروند خرمشهر یکی از تیم های خوب لیگ دسته دوم می باشد که با وجود اولین سال تاسیسش و حضور در خرمشهر موفق شده با مجموعه ای توانمند بسیار موفق عمل کند و در پایان 10هفته از مسابقات لیگ دسته دوم صدرنشین یکی از گروه های این مسابقات که به گروه مرگ نیز شناخته می شد بشود.

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص هدف این باشگاه در فصل جاری لیگ دسته دوم اظهار داشت:هدف ما در فصل جاری مسابقات در درجه نخست صعود به مرحله دوم و در نهایت صعود به لیگ دسته اول می باشد که مطمئنا با وجود کادر فنی با دانش و بازیکنان با کلاس فنی بالا این مهم دور از دسترس نخواهد بود.


سامری درمورد گروه نخست مسابقات لیگ دسته دوم افزود:گروه نخست به نوعی سخت ترین گروه لیگ دسته دوم است چرا که اگر نگاهی به جدول بیاندازید اختلاف تیم ها بسیار بهم نزدیک است و تیمی با یک برد چندین پله در جدول صعود می کند.علاوه بر آن به عنوان مثال دو تیم نفت و گاز گچساران و برق نوین شیراز به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرده اند و یا تیمی مانند قشقایی شیراز با شکست پرسپولیس شگفتی ساز جام حذفی شده است پس رقابت در این گروه با وجود چنین تیم هایی بسیار دشوار خواهد بود.


مدیر عامل اروند خرمشهر درباره ی احتمال صعود تیمش گفت:به نظر بنده در گروه اول 9تیم مدعی صعود هستند اما ما نیز تیم صدرنشین هستیم و تلاش می کنیم با حفظ صدرنشینی صعود راحتی را به مرحله دوم و در پایان به لیگ یک داشته باشیم و البته این را نباید فراموش کنیم که به واقع 9تیم مدعی تقریبا در یک سطح هستند.


سامری ضمن تقدیر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیمش گفت:تیم ما از همه جهت شرایط خوبی دارد از لحاظ کادر فنی که آقای نیکبخت یکی از بهترین مربی های هستند که در لیگ یک و دو مربیگری می کنند و بازیکنان نیز 9نفر از آن ها سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و دیگر بازیکنان نیز لیگ یکی هستند.


سامری دو فاکتور رفاقت و نظم را عامل موفقیت تیمش دانست و گفت:خوشبختانه هم بازیکن جوان در تیم داریم و هم با تجربه و با توجه به نظم و رفاقتی که من در تیم می بینم بدون شک می توانیم با اقتدار برای صعود به لیگ دسته اول گام برداریم چرا که ما هدفی نیز جز این نداریم.


امیر سامری ضمن تشکر از سازمان لیگ و هواداران خرمشهری ادامه داد:جا دارد از سازمان لیگ به جهت اینکه باید برای مسابقات لیگ های مختلف و حتی جام حذفی برنامه ریزی می کردند تشکر کنم چرا که به نوعی برنامه ریزی شد که به هیچ تیمی آسیب نرسد و جا دارد از هواداران پر شور خرمشهری هم تشکر کنم که همیشه حامی تیم هستند و انشالله در بازی های حساس پیش رو از تیم شهر خود بیشتر و بیشتر حمایت کنند.


وی افزود:امیدواریم کمیته داوران با اینکه زحمات زیادی را می کشند اما در آینده و با توجه به حساسیت بازی ها از داوران قوی تری استفاده کنند تا هیچ تیم متضرر نشود.


مدیرعامل اروند خرمشهر در پایان ضمن تشکر از سایت دی اسپورت افزود:به واقع به شما و تمام خبرنگاران زحمت کش این سایت مرجع خسته نباشید می گویم که اخبار لیگ یک؛دو و سه را به خوبی پوشش می دهید و باعث جذابیت هر چه بیشتر این مسابقات شده اید.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری