۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
درد دل مديرفني شهرداري بندرماهشهر:

رفیع زاده: اين اتفاقات در حافظه تاريخ ماندگار خواهد شد

دي اسپورت:پس از اينكه ديدار شهرداري ماهشهر و گسترش فولاد تبريز از ماهشهر به اميديه منتقل شد موج عظيمي از اعتراضات مردمي در سرتاسر ماهشهر برپا شد
کد خبر: ۵۹۴۳۱

به گزارش خبرگزاري "دي اسپورت"،غلام رفيع زاده مدير فني باشگاه شهرداري بندرماهشهر پس از اين اتفاق حرفهاي خود را در قالب غم نامه عنوان كرد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قصد نداشتم حرفی بر علیه شما بزنم یا موضع گیری کنم با خودم سالهاست عهد بستم که آرام باشم و بغض فرو ببرم و به فوتبال شهرم کمک کنم.

 

خارج از هر قاعده ای،با تمام وجودم با همه عشقم تا روزی كه شاهد درخشش بچه های شهرم و فوتبال زیبای آن باشم در فوتبال خواهم بود اما افسوس که نميگذارند.

 

بی مقدمه آغاز میکنم:

 

ای کاش استادیوم شهرمان به زبان می آمد که ای عزیزان تیم اول تبریز تراکتورسازی در واقع سومین تیم پرطرفدار ايران آمد در همین استادیوم با همین امکانات در يك بازی رسمی لیگ  2بر1 بازی را باخت و رفت هیچ اتفاقی پیش نیامد

 

راستی آن زمان همه چیز استاندارد بود آقایان فدراسیون؟؟؟

 

ناظر رسمی شما حضور داشت و اکثر آقایان آن زمان الان هم در فدراسیون مشغول بکار هستند.




آه ای زمین تنهای شهرم بگو به آنها که ملوان پر افتخار قدمت بیشتر از گسترش فولاد دارد یا نه

 

 قوي زیبای انزلی با همه یاران یادگارش و احمدزاده عزیز در همین استادیوم شهرمان در یک بازی رسمی لیگ ایران و1 بر صفر بازی را واگذار کرد و رفت.

 

با نظارت نماینده های فدراسیون فوتبال  چه مشکی پیش آمد؟

 

آقایان فدراسیون نشين اين استادیوم همان استادیوم است تازه شیک تر و آماده تر از قبل حافظه های شما قد نمیدهد.

 

روزی روزگاری ذوب آهن اصفهان شروع کرد به قد کشیدن و قطب شدن کنار سپاهان قهرمان تیمی شده بود .

زمین پیر شهرم میگفت ذوب آهن با همه یارانش آمد ماهشهر چه بازی شد همه استادیوم پر از مردم خونگرم شهرم اتفاقا همین سرمربی فعلی شهرداری سرمربی آن شهر بود یه مساوی که حکم برد برای ماهشهر داشت. 7الی8 هزار تماشاگر لذت بردن فذوب آهن را تشویق کردن؛  راستی بازی رسمی لیگ ایران بود.

 

آقای بهروان هیچ مشکلی پیش نیامد استادیوم استاندارد. استاد عزیزم آقای هاتف کجایی که از سختی ماهشهر و آن بازی زیبا بگویی

خدایت رحمت کند ایرج خان سلیمانی. روحت شاد روزی بود بیاد ماندنی  پرسپولیس تهران با همه ستارگان  محبوب خود ناصر محمد خانی-رضا شاهرودي همه و همه آمدند در این استادیوم پر خاطره شهرمان بازی کردند. باور کنید بالای 15 هزار تماشاگر حضور داشتند چه بازی زیبایی شد آقای پارسا داور عزیز شهرم بگو حرف بزن از زیبایی اون بازی باشکوه آقای بهروان هیچ مشکلی پیش نیامد.

استادیوم پیر شهرم بازم میخواست بگوید اما صدای هق هق گریه های هواداران را شنید و ساکت شد بغض فرو رفته من را دید سخن 

نگفت.

 

آری برادر عزیز آقاي بهروان فاصله شهر تا امیدیه 60 کیلومتر نه 30 کیلومتر آقای کمالوند پیروز.

زمان مسافت ماهشهر امیدیه 1ساعت است نه 15 دقیقه خواهش میکنم در برنامه های زنده تلویزیونی یک ذره دقت کنید.

آقای طالقانی  عزیز شما فرموديد استادیوم تایید شده و بازی در ماهشهر است روز دوشنبه 24 آبان استادیوم پیر سینه خود را بالا گرفت و گفت من آماده ام.




گفت مردان بی ادعا و زحمتکش شهر دانشپور با وفا و حاج حیاتی مخلص همه چیز را محیا کردند چشم خوزستان به شماست نگران نباشید من استانداردم و آماده.


خبر نداشت که باید گسترش فولاد برود بالا به قیمت قرباني کردن او

 

شب 27 آبان گفتید بروید امیدیه راستی یك سوال اگر 4الی5 هزار نفر را با اتوبوس بی هیچ توجهی  به امیدیه مي رفتند و خدایی ناكرده اتفاقی بیفتاد باز هم مقصر اصلي مهربان شهرم بود؟

 

اقایان فدراسیون


گفتید نواقصی دارد برطرف کنید بازی در ماهشهر انجام میشود.


مشكلات برطرف شد اما چرا حرفتان را عوض کردید؟


اصلا چرا ناظر فرستادید که رفع نواقص را مشاهده کند.هیئت فوتبال شهر طی نامه ای رسمی  به تاریخ 26آبان همه نواقص را رفع و شورای تامینی امنیت کامل را  برقرار کرده بود. 

 

آقایان باور کنید برنده این بازی گسترش فولاد نبود بلكه مردم و استادیوم شهرم بودند آنها قبلا بارها امتحانشان را پس داده اند،شما ناتوان بودید.

 تغییر دادن زمين بازي شب قبل از بازي مدیریت و برنامه ریزی شما را نشان داد.

 

سخنی بسیار است اما بازهم فرو میبرم ولی خوشحالم که مردم شهرم و مسولین زحمتکش برنده واقعی بازی دیروز بودند.

 

مردم کجای فوتبال دنیا دیده اید تیمی 3 مرحله در جام حذفی  باشد جز 16 تیم ایران باشد اما بدون اینکه یکبار میزبان باشد و بدون اینکه در بازی به تیمی بازی را ببازد حذف شود؟

 

این خودش يك ركورد دست نيافتني است و باید در کتاب گینس ثبت کنند.

 

هواداران و مردم فوتبال دوست شهرمان ما دیروز گسترش را با همه یاران پنهانی شکست دادیم و دیروز را به خاطرات و زیبای استادیوم وفادارشهرمان نگه داشتیم برای آینده.


 یاعلی مدد

 

غلام رفيع زاده مدير فني باشگاه شهرداري بندرماهشهر