۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
سرمربی آبی‌پوشان اردبیل:

پیله ور: مشکلات مالی حل نشود، استعفا می‌دهم

سرمربی تیم آبی‌پوشان استان اردبیل گفت: اگر در یکی دو روز دیگر مشکلات مالی تیم حل نشود، استعفا می‌دهم.
کد خبر: ۵۹۴۶۹

به گزارش "دی اسپورت"، جمال پیله‌ور عصر امروز در جریان بررسی آخرین وضعیت تاکتیکی تیم آبی‌پوشان در اردبیل اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم من تاکنون ریالی دریافت نکرده اما با غیرت مثال‌زدنی 11 بازی انجام دادند.

وی تصریح کرد: اگر پا در میانی ما نبود بازیکنان از چند هفته پیش دیگر نمی‌خواستند به مسابقات بروند.

سرمربی تیم آبی‌پوشان استان اردبیل گفت: متأسفم برای شهری که علی دایی‌ها را به فوتبال معرفی کرده اما هیچ کس از تنها تیم این شهر حمایت نمی‌کند.

پیله‌ور افزود: بزرگترین مربیان جهان هم با این شرایط نمی‌توانند نتیجه بگیرند اما کادر فنی تیم به خاطر شهرش نیم فصل را به سر رساند.

وی بیان کرد: تمرین یا تعطیل می‌شود یا بازیکنان زیادی به خاطر مشکل بی‌پول سر تمرین حاضر نمی‌شوند و ما برای بازی‌ها گاهاً بیشتر از یک یا دو جلسه تمرین نمی‌توانیم داشته باشیم.

پیله‌ور اضافه کرد: اگر این تیم کمی حمایت می‌شد، شک نکنید یکی از مدعیان صعود به لیگ یک می‌شد اما نه از مدیرعامل و نه از سوی مسؤولان حمایت مالی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: اگر برای نیم فصل دوم همین وضعیت برقرار باشد و فقط بخواهند با وعده تیم‌داری کنند، مطمئن باشید این تیم به لیگ دسته سه سقوط می‌کند.

پیله‌ور اظهار کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان به خاطر در اختیار گذاشتن سخت‌افزار و اعزام تیم به ارومیه و تهران و از هیأت فوتبال استان به خاطر رسیدگی به کارهای اداری فدراسیون قدردانی می‌کنم.

 

 

منبع: فارس