۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

اسماعیل مژده:به 3 امتیاز بازی مقابل هف نیاز مبرم داریم

دی اسپورت: هافبک تیم فوتبال بانی گستر کیش از انگیزه بالای هم تیمی هایش برای دیدار مقابل هف سمنان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۷۴

به گزارش"دی اسپورت"؛اسماعیل مژده هافبک گلزن تیم فوتبال بانی گستر کیش در خصوص دیدار تیمش مقابل نیروی زمینی تهران اظهار داشت:در مجموع بازی خوبی را ارائه دادیم اما به دلیل اینکه دو مدافع آخر ما در این بازی محروم بودند مشکلاتی را داشتیم اما با تلاش سایر بازیکنان موفق شدیم عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.


وی افزود:تیم نیرو زمینی پس از اینکه گل نخست را به ثمر رساند عقب کشید و به دفاع روی آورد تیم ما نیز به تبع حملات متعددی را بر روی دروازه این تیم ترتیب داد که در نهایت نیز موفق به ثمر رساندن گل تساوی شدیم.


اسماعیل مژده در خصوص صحنه ای که در آن گل تساوی بخش تیمش به ثمر رسید گفت:پس از اینکه موقعیت های فراوانی را به وجود آوردیم مدافعان نیرو بر روی پیمان میری مرتکب خطا شدند و فرج لطفی گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

اسماعیل مژده ادامه داد:متاسفانه در چند بازی گذشته با بدشانسی های زیادی مواجه شده ایم و در بازی نیرو نیز به واقع هر چه زدیم به در بسته خورد تا دو امتیاز خانگی را در عین شایستگی از دست بدهیم.




هافبک گلزن تیم فوتبال بانی گستر کیش در خصوص دیدار آینده تیمش در مقابل هف سمنان گفت:تیم هف از تیم های خوب گروه می باشد که چند هفته نیز در صدر جدول قرار داشت اما این تیم هفته گذشته با اینکه دو بر صفر مقابل شهرداری همدان پیش بود بازی را واگذار کرد به هر صورت؛ ما در بازی مقابل این تیم محکوم به پیروزی هستیم چرا که اگر بخواهیم با امیداوری مسابقات را دنبال کنیم حتما به کسب 3امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم.


اسماعیل مژده در پایان گفت:امیدوارم با تلاش بازیکنان و زحمات کادر فنی به سرمربیگری آقای ترشیز که جا دارد از زحمات آن ها تشکر کنم بتوانیم با پیروزی در این بازی روند رو به رشد خود را آغاز کنیم.