۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
باشگاه به ما دستور داد در امیدیه بازی نکنیم

باقری‌نیا:حاضر بودیم در ابرقو هم به میدان برویم!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: مدیران باشگاه به ما دستور دادند که در ورزشگاه امیدیه مقابل گسترش فولاد بازی نکنیم و ما هم تابع دستورات باشگاه هستیم.
کد خبر: ۵۹۴۹۰

به گزارش "دی اسپورت"، مجید باقری‌نیا در گفت و گو با فارس، در مورد حاضر نشدن مقابل گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه امیدیه در جام حذفی گفت: این مسابقه بسیار عجیب شد. 35 روز پیش فدراسیون فوتبال نوذر رودنیل را به ورزشگاه ماهشهر فرستاد و ایشان هم 22 مورد ایراد از ورزشگاه ما گرفتند.مسئولان ما هم دست به کار شدند تا ایرادها را رفع کنند و 10 روز قبل از مسابقه هم سازمان لیگ آقای فرجی را به ورزشگاه ماهشهر اعزام کرد که ایشان هم اعلام کرد 3 مورد از ایرادها باقی مانده است. ایرادهایی مثل جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران که قرار بود تا روز بازی نیز این ایرادها برطرف شود.

وی افزود: 25 آبان ماه نیز حیاتی رئیس هیات فوتبال ماهشهر به ما اعلام کردکه طبق اعلام رئیس هیات فوتبال استان خوزستان جناب طالقانی بازی ما با گسترش در ورزشگاه ماهشهر برگزار می شود. تبلیغات و بنرهای زیادی در سطح شهر هم نصب شد و جو خوبی در شهر حاکم شد. فرماندار و مسئولان شورای تامین هم تمامی تمهیدات لازم را برای برگزاری این دیدار انجام دادند که متاسفانه 26 آبان اعلام شد بازی در ورزشگاه نفت امیدیه برگزار می شود. این تغییرات مداوم ورزشگاه باعث ناراحتی مسئولان و مردم شهر ما شد. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در مورد اینکه شهردار ماهشهر مانع از حضور این تیم در میدان مسابقه شده گفت: ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم هر تصمیمی باشگاه بگیرد انجام می دهیم. در ضمن ما برای این مسابقه آماده بودیم و به اردو هم رفتیم و روز مسابقه هم در ساعت مقرر بازی به ورزشگاه ماهشهر رفتیم و مقابل هوادارانی که در ورزشگاه بودند حاضر شدیم و تمرین کردیم! تمام آداب برگزاری یک مسابقه را انجام دادیم. جالب است بدانید تمام داوران و ناظران داوری در هتل آزادی ماهشهر مستقر شده بودند.

باقری‌نیا در مورد حذف شهرداری ماهشهر گفت: ما ادعا نمی‌کنیم که گسترش را شکست می دادیم اما این مسابقه فرصت خوبی برای شهر ما بود تا تیم و شهر ما بیشتر دیده شود. هنوز هم به طور رسمی به ما حذف را اعلام نکرده اند اما داور مسابقه سوت پایان بازی را در ورزشگاه نفت امیدیه به صدا درآوردند. حیف شد. کاش برای مسابقه ها تصمیم‌هایی بهتر گرفته شود. اگر مسئولان باشگاه به ما می‌گفتند در ابرقو هم بازی کنیم این کار را می‌کردیم. کاش مسئولان فوتبال در مورد این مسابقه بهتر عمل می‌کردند. 

انتهای پیام/



ترند های روز