۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
اختصاصی دی اسپورت؛

لیست 18 نفره داماشی ها اعلام شد

لیست هجده نفره داماشی ها برای این بازی از سوی هادی طباطبایی اعلام شد
کد خبر: ۵۹۵۰۲

به گزارش "دی اسپورت"، لیست هجده نفره داماشی ها برای این بازی از سوی هادی طباطبایی اعلام شد :

مجتبی فرهادی، اشکان توانا، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهر نژاد، حسین نظیری، محمد همرنگ، هادی سهرابی، حسن رمضانی، مجید هوتن، محمد مختاری، حامد اکبری پور، شروین بزرگ، حسین گوهری، علی یونسی، علیرضا تربره، سامان نورمحمدی، صالح نوروزپور و حسام یعقوبی

 

سپس داماشی ها راهی مهمانسرای المپیک رشت شدند وشب را در آنجا گذراندند و امروز (یکشنبه) صبح زود با اتوبوس عازم قائمشهر شدند. داماشی ها در سفر به قائمشهر در هتل نوید اقامت خواهند داشت و برای صرف نهار در نور توقف کردند و طبق هماهنگی قرار است عصر امروز یک جلسه تمرینی سبک را در قائمشهر برگزار کنند.
همچنین کارت حضور سیامک فراهانی مربی جدید داماش گیلان که چند روز پیش قراردادش را در دفتر هیات فوتبال گیلان ثبت کرده بود، صبح دیروز (شنبه) با انجام امور اداری مربوطه توسط مدیر اجرایی باشگاه در سازمان لیگ فوتبال کشور در تهران، از سوی این سازمان صادر شد تا مجوز حضور وی بر روی نیمکت داماش اعلام شود.
مسعود روزبهانی و علیرضا نظیف کار به دلیل مصدومیت و بابک رمضانی پور که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت برای این دیدار در لیست هجده نفره داماش قرار نگرفتند و غایبان بازی با تیم شهید کریمی جویبار به حساب می آیند.
همچنین از نکات جالب توجه استقبال از هادی طباطبایی توسط کسانی بود که با کاروان داماشی ها وشیر کپنهاگ مواجه می شدند.