۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
در گفتگو با دی اسپورت

اصغر اکبری:یاسوجی ها رسم مهمان نوازی را به جا نیاوردند

مربی قشقایی می گوید :یاسوجی ها رسم مهمان نوازی را به جا نیاوردند و با سنگ ،آب معدنی و  .... از ما پذیرایی کردند .
کد خبر: ۵۹۵۳۳

اصغر اکبری مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در خصوص حواشی به وجود آمده در مسابقه تیمهای قشقایی و زاگرس یاسوج به خبرگار "دی اسپورت" گفت : یاسوجی ها رسم مهمان نوازی را به جا نیاوردند و با سنگ ،آب معدنی و  .... از ما پذیرایی کردند .


اکبری تصریح کرد  :شب قبل از بازی و در جلسه قبل از مسابقه به تیم ها اعلام شد که با توجه به اینکه نیروی انتظامی در استادیوم تختی یاسوج با تاخیر حاضر می شود بازی را با 15 دقیقه تاخیر  و از ساعت 14:15 آغاز کنیم که متاسفانه  ساعت 14:30 شد ولی بازهم  ماموری در استادیوم حاضر نشد ،تا اینکه ساعت 14:50 بالاخره فقط سه مأمور در استادیوم حضور یافتند  و بازی ساعت 14:54  و با تاخیر 54 دقیقه ای آغاز شد .


مربی تیم قشقایی اظهار داشت :در همان ابتدای مسابقه تماشاگران یاسوجی که پشت دروازه تیم ما حضور داشتند  با یک سنگ بزرگ علی اسدی را مصدوم کردند که داور مسابقه تصمیم گرفت  بازی را تعطیل کند و اعلام کرد تا زمانی که امنیت در ورزشگاه تامین نشود بازی را برگزار نخواهیم کرد  و به هر صورت نیمه اول با مصدوم شدن دروازه بان ما به پایان رسید،در بین دو نیمه به علی اسدی دروازه بان تیم خودمان گفتیم که اگر سرت را با سنگ شکستند واکنشی نشان ندهد و با تمرکز به بازی ادامه دهد تا اینکه در اواخر مسابقه باز هم هواداران تیم زاگرس با سنگ علی اسدی را مورد اصابت قرار دادند .


اکبری در ادامه گفت :این گونه برد ها چه ارزشی دارد و چه کمکی به فوتبال یاسوج می کند و اگر این روند ادامه داشته باشد فوتبال یاسوج در کشور هیچ پیشرفتی نخواهد کرد


مربی شاغل در لیگ دسته دوم کشور گفت : در خصوص شرایط فنی هم که اصلا نمی شود صحبت کرد  چون زمین اصلا وضعیت خوبی نداشت ، کیفیت آن در حد صفر بود و فقط خداراشاکرم که اتفاقی برای بازیکنان ما رخ نداد .


اکبری ادامه داد : از فدراسیون فوتبال انتظار داریم که نگاه خود را نسبت به لیگ دو تغییر دهد چون سطح لیگ دو نسبت به گذشته بالا رفته است و باید نگاه دقیق تری نسبت به لیگ دو داشته باشند.


به طور مثال همین تیم همگروهی ما یعنی نفت وگاز گچساران در جام حذفی دو تیم قدرتمند فولاد خوزستان و استقلال خوزستان  را در اهواز از پیش رو برداشت و به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رساند.


مربی بومی تیم قشقایی در خصوص حمایت مدیریت باشگاه ار کادرفنی تصریح کرد:خداراشاکرم که مدیریت باشگاه قشقایی در دست یک مدیر فوتبالی است و خود او شاهد است که عملکرد فنی تیم مطلوب است و فقط در بحث نتیجه گیری مقدرای دچار مشکل هستیم و باید بگویم در بازی های که ما شکست خوردم فقط در دو دیدار حق ما شکست بوده و در سایر مسابقات حق ما باخت نبود.


وی در پایان گفت :شرمنده هوادارن هستیم و نتایجی که کسب کرده ایم در شأن هواداران و فوتبالی که انجام می دهیم نیست ولی مطمئن هستم که در ادامه وضعیت تیم قشقایی  بهبود می یابد .




ترند های روز