۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

رستمی: سپیدرود با شایستگی صدرنشین است

تیم سپیدرود رشت پس از غلبه بر مس کرمان، در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا با تیم “اکسین” از استان البرز در رشت روبر می شود.
کد خبر: ۵۹۶۳۸

به گزارش "دی اسپورت"، محمد رستمی هافبک میانی سپیدرود که وظایف خود را در این فصل به خوبی انجام می دهد، در ارتباط با این مسابقه به خبرنگار خزر گفت: “اکسین تیمی تاکتیکی است و مربی باتجربه ای دارد. اما تیم سپیدرود با روحیه عالی و تدابیر کادر فنی خود می خواهد حریف را شکست بدهد تا با استرس کمتری به استقبال مسابقات هفته های آتی برویم. کاری که از بازیکنان باروحیه سپیدرود برمی آید.

” وی در مورد پیروزی سپیدرود در کرمان چنین گفت: “در نیمه اول بازی با مس پایاپای با میزبان دویدیم و جنگیدیم. اما در نیمه دوم برتر از میزبان بودیم و پس از زدن گل برتری هم خیلی خوب میدان داری کردیم و فقط در ده دقیقه پایانی کمی مس بر روی ضربات ایستگاهی روی دروازه ما فشار آورد که با تدابیر کادر فنی و تلاش بچه ها توانستیم از گل برتری خودمان حفاظت کنیم و با سه امتیاز شیرین برگردیم.” رستمی با این جملات به حرف هایش پایان داد: “سپیدرود با شایستگی به صدر جدول رفته و حقش است که صدرنشین بماند و بازی هایش را ببرد.”

 

 

منبع: روزنامه خزر



ترند های روز