۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

داوود حقدوست: 3 بازیکن تاثیر گذار را در اختیار نداریم

داوود  حق دوست جدال خیبر خرم آباد و بادران را جدال دیدنی توصیف کرد و گفت فردا بازی زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۶۵۳

داوود  حق دوست  سرمربی خیبر در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار "دی اسپورت" جدال خیبر خرم آباد و بادران را جدال دیدنی توصیف کرد و گفت فردا بازی زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد خواهیم بود.
سرمربی  خیبر با اشاره به تمرینات اختصاصی  تیمش ادامه داد: برای هربازی  تمرینات خاص خودش را داریم و خوشبختانه همه بازیکنان با انگیزه هستند و  هیچ نگرانی نداریم. تنها نگرانی ما عدم حضور دو کاپیتان های شایسته تیم بنام فرزاد بهاری و علی صدرا هستند که بخاطر محرمیت ومصدومیت از هفته نهم که وارد تیم شدم دراختیار نداشتم  ان شاءالله که هرچه سریعتر به شرایط مطلوب برسند.

او ادامه داد: مسعود ستاری بعلت سه اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت اما وامیدوارم با توکل بخداو با تلاش فراوان  برابر بادران بچه ها  باتمرکز لازم کارهای تاکتیکی تمرین شده را به نمایش بگذارند تا زحمات هواداران خیبر را با یک نتیجه ایده آل جبران و هواداران خونگرمان را راضی به خانه هایشان روانه سازیم.
سرمربی خیبر خرم آباد درارتباط با تیم بادران نیز بیان نمود: بادران برخلاف اینکه تیم تازه تاسیسی است اما با داشتن سرمایه مناسب درجذب سرمربی و بازیکنان باتجربه تا حدودی خوب عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند.