۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۵

زیدان: بازی مقابل دورتموند مثل یک فینال است

 دی اسپورت:تیم رئال مادرید با کسب پیروزی ۲-۱ مقابل اسپورتینگ در ورزشگاه ژوزه آولاده، صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.
کد خبر: ۵۹۶۵۹

به گزارش" دی اسپورت":تیم رئال مادرید با کسب پیروزی ۲-۱ مقابل اسپورتینگ در ورزشگاه ژوزه آولاده، صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.

 زین الدین زیدان در پایان این مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و با خبرنگاران صحبت کرد:

 

در طول بازی لحظات سختی را تجربه کردیم، اما باید انتظار آن را می داشتیم چون روز گذشته هم اشاره کردم که چقدر بازی سختی خواهد بود. اسپورتینگ جدیت خوبی نشان داد و ما سختی هایی متحمل شدیم. نکته خوب این است که بعد از گل تساوی آنها تسلیم نشدیم. به بازی ادامه دادیم و گل بسیار خوبی به ثمر رساندیم تا پیروز شویم. حالا وقت استراحت است چون هر سه روز بازی کردن آسان نیست. شاید کمی فاقد انرژی بودیم.

 

ریکاوری:

 

با توجه به بازی امشب، شاید بگویید که اسپورتینگ شایسته امتیاز بیشتری بود، اما اوضاع اینطور پیش می رود و حالا بازی آخر ما مقابل دورتموند مثل یک فینال خواهد بود. کسب پیروزی در اینجا سخت بود، و ما آنچه می خواستیم را به دست آوردیم. حالا باید خوب استراحت کنیم و بعد از ریکاوری به بازی بعدی فکر کنیم.

 

پست های راموس و واران:

 

چیزی تغییر نکرده بود. سرخیو و رافائل هر دو می توانند در سمت راست و چپ دفاع میانی بازی کنند.

 

مصدومیت بیل و مارسلو:

 

ما مارسلو را محض احتیاط تعویض کردیم. بیل از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کرد، اما دقیقاً نمی دانیم که چه اتفاقی افتاده است. بیشتر به نظر می رسد که پیچ خوردگی باشد. هنوز نمی دانیم که مشکل او چیست. فردا او تحت آزمایش پزشکی قرار خواهد گرفت و ما اطلاعات بیشتری به دست می آوریم.

 

۳۰ بازی بدون شکست:

 

می خواهیم کار خود را همچنان ادامه دهیم، و می دانیم که ممکن است در طول بازی لحظاتی به وجود آید که به نفع ما پیش نرود. سپری کردن این تعداد بازی بدون شکست یک انگیزه مضاعف است و می خواهیم همچنان با این آگاهی جلو برویم که پیروزی در هر مسابقه انگیزه ای مضاعف برای بازی بعدی می دهد.

 

 

 

منبع:وبسایت نود