۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
در گفتگو با دی اسپورت؛

بهایی پور:نسبت به برق نوین شناخت کاملی داریم

دی اسپورت:مهاجم نفت و گاز گچساران از شرایط خوب تیمش برای دیدار فردا خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۲۰

به گزارش"دی اسپورت"؛کوشا بهایی پور در خصوص دیدار حساس فردای تیمش در مقابل برق نوین شیراز گفت:مطمئنا هر دو تیم رقیب اصلی هم هستندو به نوعی می توان این بازی را فینال دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم نامید چرا که هر دو تیم از بازیکنان؛ کادر و مدیریت خوبی برخوردارند و به نظر من جدی ترین رقیب ها در این گروه برق نوین شیراز؛نفت امیدیه و کارون خرمشهر هستند.


وی افزود:خوشبختانه کادرفنی آنالیز خوبی از تیم برق نوین انجام داده اند و ما به خوبی می دانیم آن ها با چه شیوه ای مقابل ما بازی خواهند کرد و از طرفی نیز به خوبی می دانیم تیم مقابل تیم قابل احترامی است که مربی کار بلدی روی نیمکت این تیم نشسته است اما بدون شک در بازی فردا فقط برای کسب پیروزی پا به زمین خواهیم گذاشت.


مهاجم گلزن نفت و گاز درباره ی شرایط تیمش برای بازی مقابل برق نوین گفت:خدا را شکر پس از پشت سر گذاشتن آن4بازی بحرانی با نتایجی که در جام حذفی گرفته ایم بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند و با شناختی که کادر فنی از بازیکنان پیدا کرده اند و با وجود شرایط بسیار خوب به نظرم با کمک خدا حتما یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک خواهیم بود.


بهایی پور ادامه داد:خدا را شکر شرایط من نیز خوب است تا به اینجای فصل4گل زده ام یکی در جام حذفی و 3گل در لیگ و همچنین 2پاس گل داده ام اما هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است و امیدوارم بتوانم در این راه موثر و امتیاز آورترین بازیکن باشم تا بتوانیم زحمات هواداران ؛مدیریت؛کادر؛ و دیگر عوامل تیم را به ثمر برسانیم.

مهاجم نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی که با شگفتی نفت و گازی ها همراه شد بیان داشت:به واقع بازی پرفشار و سختی را در جام حذفی پشت سر گذاشتیم اما با شناخت خوب کادر فنی از بازیکنان تیم حریف و آنالیز دقیق موفق شدیم بازی را به سمتی که خودمان می خواهیم پیش ببریم و با تمرین روی ضربات پنالتی در انتها یک شگفتی دیگر بیافرینیم.


بهایی پور درباره ی اینکه ممکن است این بازی پر فشار باعث خسته شدن بازیکنان شده باشد گفت:پس از آن بازی سخت خوشبختانه با یک برنامه دقیق و خوب توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و برای بازی فردا مقابل برق نوین شیراز کاملا آماده ایم.


وی درباره ی دیدار هفته سیزدهم مقابل نفت امیدیه گفت:از سال گذشته خاطرات بسیار خوبی در امیدیه دارم و قلبا آن ها را به خصوص مردمان این شهر را دوست دارم و امیدوارم بازی زیبایی را هر دو تیم نمایش دهند اما من با توجه به اینکه بازیکن نفت و گاز هستم تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم علاوه بر ارائه بازی تماشاگر پسند 3امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مهاجم نفت و گاز در پایان درباره ی تماشاگران گچسارانی گفت:واقعا جا دارد از تماشاگران خونگرم و پر شور گچسارانی تشکر کنم چرا که واقعا تیم خود را با تمام وجود و خیلی خوب تشویق می کنند حتی در جام حذفی با اینکه تعدادشان از تماشاگران فولاد خوزستان کمتر بود اما خیلی بیشتر تشویق می کردند و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل دل آن ها را شاد کنیم.




ترند های روز