۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

برای علی ضیا متاسفم/ او جایگاه خود را نمی شناسد

دي اسپورت:مربی استقلال گفت: «ما فکر نمی کنیم برنده شویم، بلکه تلاش می کنیم تا برنده شویم.»
کد خبر: ۵۹۷۴۱

به گزارش "دي اسپورت"،محمد خرمگاه در خصوص شرایط استقلال برای بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در این چند روز تمرینات خوبی را انجام دادیم و تلاش می کنیم تا با آمادگی بالا به مصاف گسترش برویم.»

 

وی در ارتباط با آمادگی گسترش گفت: «باید به مصاف حریف آماده ای برویم. گسترش تیم با برنامه و خوبی است. خیلی خوب بازی می کند و ما می دانیم بازی سختی را برابر این تیم داریم.»

 

خرمگاه در ارتباط با این که فکر می کند تیمش در این دیدار برنده شود افزود: «ما فکر نمی کنیم، بلکه تلاش می کنیم تا برنده شویم.»

 

وی در ارتباط با اظهار نظر علی ضیا در خصوص مهدی رحمتی که باعث ناراحتی شدید استقلالی ها شده گفت: «برای ایشان متاسفم که از رسانه ملی به عنوان تریبون شخصی خود استفاده می کند. هر کسی باید جایگاه خود را بداند اما متاسفانه ایشان جایگاه خود را نمی شناسد و بارها در تلویزیون از علایق شخصی خود صحبت کرده است. او یک بار با رفتار و حرف های بد خود در مورد پرویز مظلومی سبب دلخوری استقلالی ها شد اما با وجود بخشش پرویز مظلومی باز هم به کار خود ادامه می دهد. قطعا صدا و سیما باید با این مجری برخورد کند چرا که تلویزیون یک رسانه ملی است نه تریبون شخصی.»