۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
اختصاصی دی اسپورت؛

تیم فوتبال امید ملوان عازم ارومیه شد

   از هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور عصر روز یکشنبه تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در شهر ارومیه میهمان تیم فوتبال شهرداری ارومیه خواهد بود
کد خبر: ۵۹۸۰۱

 

 

به گزارش  " دی اسپورت" از هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور عصر روز یکشنبه تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در شهر ارومیه میهمان تیم فوتبال شهرداری ارومیه خواهد بود.

 

تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور در شهر اهواز موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل تیم فوتبال نفت اهواز شد و در هفته دوم این رقابتها نیز بازی این تیم مقابل مس کرمان به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی شدید زمین مجموعه ورزشی شهدای کلیور در بندرانزلی لغو شد اما در آن سوی میدان تیم فوتبال شهرداری ارومیه در پایان هفته دوم رقابتها با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

 

محمد قدیر بحری پیش از حرکت به سوی ارومیه در گفتگویی کوتاه گفت : خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تنها مشکلمان در هفته های گذشته بارش بیش از حد تصور باران در انزلی بود اما با وجود بارندگی باران و برف شدید تلاش کردیم تا تمریناتمان را به شکل منظم برگزار کنیم .

 

قدیر بحری در مورد حضورش در تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان ملوان بندرانزلی گفت : رابطه بسیار دوستانه ای با اعضای کادر فنی بزرگسالان و محمد مایلی کهن دارم و برای گفتگو در مورد آخرین وضعیت تیم و بازیکنان تیم فوتبال امید و بزرگسالان در تمرینات تیم بزرگسالان حضور پیدا می کنم و کاملا با کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان هماهنگ هستیم .

 

قدیر بحری اشاره کرد : مایلی کهن به بازیکنان تیمهای پایه اهمیت فراوانی میدهد و همیشه پیگیر آخرین وضعیت تمامی تیمهای پایه می باشد و این مسئله همیشه از ارکان اصلی تیم سازنده ملوان بوده است.

قدیر بحری در پایان صحبتهایش بیان داشت : جا دارد از حسن مساعدت و همکاری تیمسار حسنی مقدم و حاج محمد مایلی کهن به دلیل در اختیار قراردادن بازیکنان سرباز به تیم امید تقدیر و قدردانی نمایم.

 

شایان ذکر است : احمد اسپندار – محمد قدیر بحری – فرامرز طهماسبی – محمد پیروی مقدم – اسمائیل دانشور – غلام رضا زکاله و محمد صداقت کیش از جمله اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی می باشند.



برچسب ها: امید ملوان
ترند های روز