۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
رضایت سرمربی تیم فوتبال مس از تلاش بازیکنانش:

منصور ابراهیم زاده:این بازی یک نبرد تن به تن بود!

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر تیم خونه به خونه بابل با توجه به شرایط خاص این بازی از تلاش و عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۵۹۸۲۱

به گزارش "دی اسپورت":منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان دیدار تیمش برابر تیم خونه به خونه بابل در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:شرایط زمین مسابقه و آب و هوا به گونه ای بود که انجام یک بازی طبیعی را از دو تیم می گرفت و این شرایط به خصوص برای تیمی مثل مس که به بازی در این وضعیت جوی و زمین بازی عادت ندارد بسیار مشکل بود.

 

وی تلاش بازیکنان خود را در این بازی ستود و تاکید کرد که این دیدار یک نبرد تن به تن بود و بازیکنان ما با تلاش زیاد اجازه برتری به تیم میزبان را ندادند و از همین روی به تمجید از شاگردانش پرداخت.

 

سرمربی تیم فوتبال مس از اینکه در این دیدار حادثه و مصدومیت شدیدی برای بازیکنان دو تیم پیش نیامد ابراز خوشحالی کرد و برگزاری این گونه مسابقات را برای سلامتی بازیکنان یک ریسک بسیار بزرگ توصیف کرد.

 

ابراهیم زاده همچنین تیمش را دارای یک شخصیت بزرگ دانست و اذعان کرد:تیمی که می تواند تا این حد تلاش از خود نشان دهد و در یک بازی سنگین و خاص دست پر از میدان خارج شود قطعا دارای شخصیت بزرگی است.



ترند های روز