۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
اختصاصی دی اسپورت؛

شهرداری ارومیه به یک قدمی صدر رسید

تیم شهرداری ارومیه با برتری بر میهمان جویباری اش به رتبه دوم گروه سوم لیگ دسته دوم صعود کرد.
کد خبر: ۵۹۸۴۲

 

به گزارش "دی اسپورت"، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با انجام 11 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال شهرداری ارومیه میزبان تیم شهید کریمی جویبار بود.


این دیدار که در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد با حضور بیش از200 تماشاگر انجام و از همان آغاز دیدار تیم فوتبال شهرداری ارومیه که می‌خواست سه امتیاز خانگی را به دست آورد بر روی دروازه تیم فوتبال شهید کریمی جویبار حملات خود را آغاز کرد.

 

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در دقیقه 3 کیوان محمد نژاد با یک شوت زیبا گل  اول بازی را به ثمر رساند و با نتیجه یک بر صفر از مهمان خود پیش بیافتد.


در حالی که هنوز خوشحالی شاگردان صادق اسدی در تیم شهرداری ارومیه به پایان نرسیده بود امیدرضایی بازیکن این تیم  از اشتباه مدافعین تیم جویبار استفاده کرد و گل دوم را وارد دروازه این تیم کرد .

 

در ادامه نیمه اول تیم فوتبال شهید کریمی  که نمی‌خواست به راحتی نتیجه را واگذار کند  با تغییر تاکتیک حملات خود را بر روی دروازه شهرداری ارومیه بیشتر کرد تا اینکهدر دقیقه 35 توسط مصطفی شعبانی گل اول خود را به ثمر رساندند.


  نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود میزبام به پایان رسید .

 

در ادامه تیم فوتبال شهرداری ارومیه که در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست آورده سعی در افزایش گلهای خود داشت که بی دقتی مهاجمان این تیم مانع از گلزنی بیشتری این تیم شد .

 

تیم فوتبال شهرداری ارومیه با شکست دو بر یک تیم فوتبال شهید کریمی و کسب سه امتیاز دیدار خانگی توانست به رده دوم لیگ دسته دوم در گروه دو برود و به عنوان یکی از مدعیان جدید قهرمانی خود را معرفی کند.

 

لازم به ذکر است که تیم شهرداری فقط با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

 

شهید کریمی جویبار با این شکست 17 امتیازی باقی ماند و در رده پنجم گروه دو قرار گرفت .

 

 

 

 

مطلب مرتبط:

جدول لیگ دسته دوم فوتبال فصل 96 - 95

برنامه کامل لیگ دسته دوم فصل 96 - 95