۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
در گفتگو با دی اسپورت

بیات لو :با 14 بازیکن نیم فصل را به پایان رساندیم

مربی شهرداری ارومیه می گوید :متاسفانه در ارومیه  تمام شرایط را برای شکست ما ایجاد کردند که خداراشکر موفق نشدند
کد خبر: ۵۹۸۶۶

وحید بیات لو  مربی تیم شهرداری ارومیه بعد از برد مقابل تیم شهبد کریمی جویبار در گفتگو اختصاصی با خبرنگار "دی اسپورت " گفت: امروز با یک بازی  با برنامه و هدفمند تیم سخت کوش جویبار را شکست دادیم ، این برد را به صادق اسدی  سرمربی تیم که چند روزی به دلیل کسالت کنار ما نبودن تقدیم میکنیم ، زحمات و دلسوزی های ایشان باعث شد  که تیم در این جایگاه قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد :با توجه به اینکه چهارمین سالی است که در لیگ دسته دوم مربی گری میکنم  چنین شرایط سخت و نابسامانی را تجربه نکرده بودم و شرایط اینگونه نابسامان نبود.

 

وی ادامه داد : امسال با 14 بازیکن نیم فصل را به پایان رساندیم و حتی یک ماه با 9 بازیکن تمرین کردیم و در طی 6 ماه نتوانستیم یک بازی درون تیمی انجام دهیم،متاسفانه تمام شرایط را برای شکست ما ایجاد کردند و با بدترین شکل سه بازی  اول فصل را ازدست دادیم و با تفاضل منفی 5 آخرین تیم گروه بودیم، اما برای کارمان برنامه داشتیم ، با همدلی 14 بازیکن با تعصب و با غیرت به هدفمان که  رده های بالایی جدول بود رسیدیم و خداراشکر در حال حاضر فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول هستیم .

 

 

وی در ادامه اظهار داشت :  از بازیکنان فداکار تیم  که با تمام وجود تلاش کردند تقدیر و تشکر میکنم و از مدیریت باشگاه عازجانه خواهش میکنم نیم نگاهی به تیم فوتبال داشته باشند، هنوز راه سختی برای صعود داریم و باید برای ادامه کار بیشتر کار کنیم.


مربی شهرداری ارومیه در پایان گفت :  با توجه به شرایط موجود حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید برای ادامه ی کار دشوار می باشد واگر هدف باشگاه صعود به لیگ یک می باشد  باید در عمل ثابت کند و حاشیه ها را از بین ببرد.



ترند های روز