۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
اختصاصی دی اسپورت؛

نگاهی به هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته یک والیبال

دی اسپورت:هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور یادواره شهدای منا روز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه با انجام 8 دیدار در شهرهای تهران ، همدان ،اردبیل، قزوین ،دامغان،کاشان، کرمان و اصفهان پیگیری میشود.
کد خبر: ۵۹۸۸۲

به گزارش "دی اسپورت"، هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور یادواره شهدای منا روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با انجام 8 دیدار در شهرهای تهران، همدان ،اردبیل، قزوین ،دامغان، کاشان، کرمان و اصفهان پیگیری میشود.

 

نگاهی کوتاه به هشت دیدار هفته چهارم:

 

گروهA:

 

عقاب نهاجا تهران- مقاومت فرمانداری مهاباد (ساعت ۱۶:۰۰)- سالن زیتون نزاجا تهران

 

هردو تیم هفته گذشته دیدارهای سنگینی را پشت سر گذاشتند مهابادی ها بعد از کسب اولین پیروزی در هفته گذشته به تهران می روند تا با کسب دومین پیروزی ناکامی خود را در دو هفته ابتدایی به دست فراموشی بسپارند اما تیم عقاب تا هفته سوم نمایش قابل قبولی را از خود نشان داده و تیم دست و پا بسته ای نیست.

 

 

 

فولاد ویان همدان- کریمه قم(ساعت ۱۶:۰۰)- سالن فردوسی همدان

 

همدانی ها بعداز انجام دو دیدار خارج از خانه و دو شکست نزدیک ۳_۲ این بار با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال کسب دومین برد خود هستند، اما در آن طرف میدان کریمه ای هست که از سه دیدار گذشته فقط یک امتیاز گرفته و به دنبال پیروزی در این دیدار می باشد.

 

 

عقاب سبلان اردبیل- کاله جوان(ساعت۱۶:۰۰)-سالن ۶۰۰۰نفری رضازاده اردبیل

 

قارتال های اردبیل که تنها پیروزی خود را در این سالن کسب کردند امیدوارند که با پیروزی در این دیدار به وضعیت خود در جدول سامان ببخشند اما شاگردان فتاح با کسب دو پیروزی متوالی در دو هفته گذشته در تلاش هستند که این روند را ادامه دهند.

 

 

سپهر الکتریک قزوین- شهرداری جوان ارومیه (ساعت ۱۶:۰۰)- سالن شهید بابایی قزوین

 

شاید یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهارم در قزوین انجام میشود جایی که دو تیمی که تا اینجای مسابقات هیچ شکستی را در کارنامه نداشته اند مطمئنا پیروزی در این دیدار صدرنشینی را برای تیم برنده در پی خواهد داشت.

 

 

گروهB:

 

نیروگاه برق دامغان- ملوان تهران (ساعت ۱۶:۰۰)- سالن حمزه سید الشهدا دامغان

 

نیروگاه تیمی است که نشان داده به خوبی میتواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و آنها در پی کسب دومین پیروزی خود در خانه هستند اما ملوانان هم با کسب یک برد و دو باخت در تلاش اند دومین برد خود را در خارج از خانه بدست آورند.

 

 

فرش محتشم کاشان- شهرداری بجنورد (ساعت ۱۶:۰۰)- سالن حاج امیرکتابچی کاشان

 

کاشانی ها که تا اینجای مسابقات تمامی امتیازات کامل را بدست آورده اند به دنبال کسب چهارمین پیروزی خود در هستند اما این را نباید فراموش کرد که در آن طرف میدان تیم پرمهره شهرداری بجنورد قرار دارد که از سه بازی گذشته به دو برد رسیده و شکست آنها به دلیل حاضر نشد مقابل بارز کرمان بوده.

 

 

لاستیک بارز کرمان- بختیاری ورامین (ساعت ۱۶:۰۰)- سالن رشید فرخی کرمان

 

بارزی ها که هفته گذشته در یک دیدار سخت در حالی که دو ست از حریف خود(ملوان تهران) عقب بودند توانستند در نهایت با نتیجه ۳_۲ به پیروزی برسند، این هفته به مصاف حریفی می روند که شروع خوبی را نداشته و با سه شکست در انتهای جدول گروه دوم قرار دارد.

 

 

رعد پدافند اصفهان- گل گهرسیرجان (ساعت ۱۶:۰۰)- سالن تختی اصفهان

 

سیرجانی ها که هفته گذشته با شکست برابر فرش محتشم کاشان دیگر نماینده استان اصفهان به کار خود پایان دادند این هفته به دیار زاینده رود می روند رعد هم اکنون با دو پیروزی و یک شکست در رده سوم گروه دو قرار دارد.