۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
رئیس هیأت فوتبال مازندران:

عواید بلیت‌فروشی را به نساجی داده‌ایم

رئیس هیأت فوتبال مازندران گفت: از هفته‌های ابتدایی آغاز لیگ، عواید بلیت‌فروشی دیدارهای خانگی نساجی را به این باشگاه اختصاص دادیم تا شاید کمی از هزینه‌های این تیم تأمین شود.
کد خبر: ۵۹۹۱۱

به گزارش " دی اسپورت "، غلام‌رضا بهروان امروز در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه از مشکلات تیم فوتبال نساجی به‌خوبی خبر داریم، اظهار کرد: این تیم از ابتدای فصل با مشکل مالی مواجه است و ما هم تلاش می‌کنیم تا این مشکلات کمتر شود.

وی افزود: از هفته‌های ابتدایی آغاز لیگ، عواید بلیت‌فروشی دیدارهای خانگی نساجی را به این باشگاه اختصاص دادیم تا شاید کمی از هزینه‌های این تیم تأمین شود.

رئیس هیأت فوتبال مازندران تصریح کرد: با وجود اینکه دیدارهای نساجی جزء مسابقات پرتماشاگر لیگ است ولی در بازی که 8 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند، تنها یک‌هزار و 500 بلیت فروخته می‌شود و این مسئله باید بررسی شود.

به گزارش فارس، این در حالی است که محمود اسدی سرپرست تیم فوتبال نساجی، امروز در جمع هواداران از تخصیص عواید بلیت‌فروشی دیدار نساجی با فولاد یزد به باشگاه خبر داد و از آنان خواست برای دیدن مسابقه با خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند.

سخنان بهروان و اسدی سبب شد تا این سؤال در ذهن هواداران مطرح شود که چرا با وجود این همه تماشاگر مشتاق، هزینه حاصل از بلیت‌فروشی با تعداد نفرات نشسته بر روی سکوهای شهید وطنی هم‌خوانی ندارد.