۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

مرد پرکار شورای شهر نقاط محروم و مرده همدان را زنده کرد

خاج رضا غلامی خجسته این روزها مرد پرکار شورای اسلامی شهر همدان به شمار می رود و هدفگذاری وی در کمیسیونی فرهنگی   اجتماعی شورا مبنی بر توسعه فرهنگسراها و اماکن ورزشی در نقاط محروم و حاشیه نشین ها، زبانزد خاص و عام شده است.  
کد خبر: ۶۰۱۰۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر به عنوان عضو بی ادعای شورانشینان به دور از هرگونه هیاهوی شعارگونه، پا در رکاب معتمدین محلات همدان به احیای مناطقی می پردازند که همواره آبستن آسیب های اجتماعی بوده است.


توجه جدی وی به توسعه ورزش محلات و اجرایی کردن طرح جامع اطلس ورزشی گوشه ای از اقدامات موثر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و کمیته ورزش محلات در راستای رونق و پویایی ورزش در بین جوانان و نوجوانان حاشیه نشین است.


رونق ورزش محلات این روزها با ایجاد زیرساخت های جدید و برگزاری مسابقات و بازی های مختلف زبانزد حاشیه نشین ها شده و اینکه شورای اسلامی شهر همدان در دو ماهی که غلامی خجسته به راس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا بازگشته، قدردانی آحاد مردم بویژه معتمدین محلات را به دنبال داشته است.

 




 

** استعدادهای فوتبال زیر چتر حمایتی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا


رقابت های استعدادیابی رده های پایه فوتبال محلات در منطقه محروم اسلام شهر برگزار شد تا نخبه های این منطقه برای معرفی به آکادمی فوتبال شهرداری انتخاب و معرفی شوند.


در این رقابت ها که به همت سعید پناه آیادی رئیس کمیته فوتبال محلات و حمایت های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و اسکندریان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد، جمع کثیری از نوجوانان و نونهالان منطقه اسلامشهر در سالن ورزشی این منطقه حضور داشتند.


رضا میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر همدان،حاج رضا  غلامی  خجسته رئیس کمیسیون  فرهنگی اجتماعی شورا ، سرهنگ گردان و حسین قر باغی از اعضاء شورای اسلامی شهر، اسکندریان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، پناه آبادی مسئول ورزش محلات و مهدی عبدل دبیر شورای ورزش  محلات به همراه جمعی از معتمدین محل در آئین پایانی این رقابت ها حضور داشتند.


در پایان نیز از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به نفرات و تیم های برتر جوائزی اهدا شد.


هم اکنون بیش از پنجاه تیم در رده پایه محلات جهت شرکت مسابقات استعدادیابی فوتبال محلات شهر همدان شرکت دارند.


 گزارش از : میثم ناصرنژاد