۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

احمدزاده: امیدوارم نگاه‌ها به فوتبال ساحلی تغییر کند

دی اسپورت:کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ابراز امیدواری کرد نگاه‌ها به این رشته ورزشی تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۶۰۱۲۸

ب‌ه گزارش "دی اسپورت":کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ابراز امیدواری کرد نگاه‌ها به این رشته ورزشی تغییر پیدا کند.

محمد احمدزاده درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: برگزاری اردوی نخست‌مان در بندرعباس پس از جام بین‌قاره‌ای، انتخابی درست بوده و همه‌چیز ایده آل و مناسب است و در این مدت توانسته‌ایم شرایط مناسبی را پشت سر بگذاریم.

 

وی اضافه کرد: پس از استراحت ۲۵ روزه زمان می‌برد تا بدن بازیکنان به شرایط ایده آل برسد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم بار دیگر سبب افتخارآفرینی برای ملت ایران شویم و نشان دهیم فوتبال ساحلی ایران یکی از بزرگان جهان است.

 

احمدزاده با اشاره به اینکه هدف نخست مان کسب سهمیه حضور در جام جهانی است، تصریح کرد: به‌طور حتم پس‌از این مهم می‌توانیم برای حضوری موفق در جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم و سبب شگفتی در سطح جهان شویم.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه پس از موفقیت در جام بین‌قاره‌ای نگاه‌ها به این رشته روزشی تغییر کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم نگاه‌ها خوب شده و شرایط مانند سابق است. از مسئولان می‌خواهم نگاه حمایتی‌شان به فوتبال ساحلی تغییر پیدا کند و زمینه افزایش انگیزه را فراهم کنند. به‌طور حتم اعضای کادر فنی و بازیکنان هرچه در توان دارند برای موفقیت تیم ملی ارائه خواهند کرد چون وظیفه‌مان افتخارآفرینی برای پرچم مقدس تیم ملی کشورمان است.

 

احمدزاده با اشاره به اینکه تاکنون پاداش نایب‌قهرمانی مسابقات جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی پرداخت‌نشده است، اذعان کرد: البته این پاداش تصویب‌شده و طبق وعده‌ها در این ماه امیدوارم پرداخت شود.

 

 

منبع:ایسنا