۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
هیچ تغییری ایجاد نشده است/

مهدی پرهام: خودم دنبال اسپانسر هستم

باشگاه نساجی در چند هفته اخیر دستخوش اتفاقات بسیاری بوده به طوری که مدیرعامل استعفا داده و سرمربی هم در تمرینات شرکت نمی کند. 
کد خبر: ۶۰۲۷۵

به گزارش "دی اسپورت": باشگاه نساجی در چند هفته اخیر دستخوش اتفاقات بسیاری بوده به طوری که مدیرعامل استعفا داده و سرمربی هم در تمرینات شرکت نمی کند. به همین دلیل با مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا اوضاع و احوال تیم را از زبان ایشان بشنویم.

 

مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی در مورد جلسه خریدار جدید با مسوولین سیاسی قائمشهر به کانال عاشقان نساجی گفت: من بارها اعلام کرده ام که قصد تیم داری ندارم و از حضور خریدار یا اسپانسر حالا از طرف هر کسی باشد استقبال می کنم ولی تا کنون اتفاقی نیفتاده است. در مورد این فرد یا گروهی هم که می گویید گویا جلسه ای با مسوولین سیاسی قائمشهر برگزار کرده اند اطلاعی ندارم و امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

 

پرهام با بیان اینکه بازیکنان یک نیم فصل بازی کرده و پولی دریافت نکرده اند، ادامه داد: از همه مجموعه نساجی تشکر می کنم ولی اینطور نمی شود که آنها بدون دریافت قراردادشان بازی کنند به همین دلیل چند وقتی است که خودم به فکر جذب اسپانسر افتاده ام و اتفاقا جلساتی را هم برگزار کرده ایم که قرار است خبر دهند. در مجموع امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و انشالله هواداران به زودی خبرهای خوبی  بشوند.

 

مالک باشگاه نساجی در مورد انتصاب رمضانی به عنوان مدیرعامل باشگاه، افزود: به هر حال آقای ابراهیمی استعفا داده بود و ما حتی چند روزی صبر کردیم تا برگردد ولی این اتفاق نیفتاد. پس از استعفا ابراهیمی نمی شد که باشگاه بدون مدیرعامل اداره شود به همین دلیل با توجه به تجربه مدیریتی آقای رمضانی طی حکمی ایشان را به عنوان مدیرعامل معرفی کردیم تا برخی مشکلات را ریشه ای حل کنند.

 

مهدی پرهام در مورد عدم حضور محمود فکری، سرمربی تیم در تمرینات اضافه کرد: آقای فکری تا به امروز زحمات زیادی کشیدند و از همین جا از او تشکر می کنم ولی با این وجود خودشان تمرینات را رها کرده و رفته اند. چند روزی صبر می کنیم شاید باز گردند در غیر اینصورت تصمیمات جدیدی می گیریم.

 

 

مالک باشگاه نساجی در مورد اینکه آیا نظرشان در مورد عدم تیمداری تغییر نکرده، گفت: مگر شرایط و قول هایی که داده اند عملی شده که نظر من عوض شود. من از زمان حضورم در نساجی استانداران زیادی را در مازندران دیده ام ولی شرایط همانطور که از ابتدا بوده باقی مانده و تغییری نکرده است.

 

پرهام در پایان گفت: امیدوارم هر اتفاقی که قرار است بیفتد زودتر انجام شود و تیم از این وضعیت رهایی یابد.