۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
رمضانی در گفتگو با دی اسپورت؛

مدیرعامل نساجی: هیچ تغییر و تحولی در راه نیست

مدیرعامل نساجی می گوید هواداران حواسشان را جمع کنند، احتمال محرومیت در بازی با سپیدرود زیاد است
کد خبر: ۶۰۳۸۴

دی اسپورت- دلسا محمد خانی - نساجی قائمشهر تا ساعاتی دیگر باید در هفته شانزدهم لیگ آزادگان مقابل راه آهن صف آرایی کند به همین دلیل با مدیرعامل این تیم، عبدالحمید رمضانی تماس گرفتیم تا از وضعیت باشگاه مطلع شویم.

رمضانی، مدیرعامل نساجی در مورد شرایط تیم قبل از دیدار برابر راه آهن به خبرنگار دی اسپورت گفت: با بازگشت برخی از بازیکنان اعتصابی در چند روز اخیر تمرینات منظم تری را پیگیری کردیم و خداروشکر بچه ها در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم تهران را با دست پر ترک کنیم تا از صدر جدول عقب نمانیم.

رمضانی در مورد امکان بازگشت فکری به نساجی افزود: آقای فکری برای تیم زحمات بسیاری کشیدند و خودم در چند نوبت با ایشان صحبت کردم  که امیدوارم هر چه زودتر به مجموعه نساجی باز گردند.

مدیرعامل نساجی ضمن گلایه از فکری ادامه داد: من هیچ جا نگفته ام که فکری با بازیکنان یا بازیکنان با فکری مشکل دارند و حتی در برنامه لیگ یک هم که پخش شد گفتم، بازیکنان به حرف فکری مبنی بر بازگشت به تمرینات گوش ندادند و آنجا شکستن فکری را دیدم. حالا اینکه چه کسی این مطالب کذب را به گوش سرمربی رسانده بی اطلاعم.

رمضانی در مورد امکان تغییر و تحول در باشگاه نساجی گفت: به هیچ وجه قصد ندارم در کادر سرپرستی، مدیر فنی، مربیان، تدارکات و کارمندان تغییری ایجاد کنم و همه طبق همان احکامی که ابراهیمی صادر کرده است به ما کمک می کنند مگر اینکه خودشان نخواهند در کنار ما باشند.

مدیرعامل نساجی با بیان اینکه کمیته انضباطی حق مردم قائمشهر را ضایع کرده، ادامه داد: واقعا نمی دانم چرا حکم مازیار زارع تعلیق شد ولی به نامه ما مبنی بر بخشش غلامعلی تبار اهمیت ندادند. امیدوارم این کار حسن زاده دلیل موجهی داشته باشد.

رمضانی در پایان گفت: با توجه به حکم کمیته انضباطی از هواداران می خواهم که حواسشان را جمع کنند زیرا با احکامی که در چند وقت اخیر علیه نساجی صادر شده این امکان وجود دارد که بخواهند هواداران نساجی را از دیدار خانگی محروم کنند پس بدون توجه به سوت های داور تنها نساجی را تشویق کنند تا مبادا از حضور گرمشان در بازی حساس برابر سپیدرود محروم شویم.