۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
در گفت و گو با دی اسپورت:

نیما علیپور:برای هر تیمی یک برنامه خاص داریم

دی اسپورت:دروازه بان تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش در دیدار با تیم استقلال اهواز در آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ دسته اول با دست پر از میدان خارج می شود.
کد خبر: ۶۰۵۳۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":نیما علیپور دروازه بان جوان تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیمش و دیدار هفته گذشته با تیم خیبر خرم آباد گفت:

 

تیم مس در وضعیت خوبی قرار دارد و تمامی نفرات از لحاظ روحی و روانی در آمادگی کامل به سر می برند. بازی مقابل تیم خیبر خرم آباد بازی آسانی نبود اما بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم و با نتیجه سه بر صفر به رختکن برویم در پایان نیز یک پیروزی شیرین و پر گل را بدست آوردیم.

 

وی در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل تیم استقلال اهواز نیز اذعان کرد:ما در تمام بازی ها برای کسب پیروزی به میدان می رویم و اصلا به بازی کردن در خانه یا خارج از خانه فکر نمی کنیم، مطمئن باشید از این بازی با دست پر بر می گردیم.

 

سنگربان جوان و با اخلاق نارنجی پوشان رفسنجانی در رابطه با روند رو به رشد تیمش در چند بازی اخیر و اینکه آیا این روند ادامه خواهد داشت نیز اظهار داشت:صد در صد این روند ادامه خواهد داشت چرا که ما تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر می گذاریم و گذشته از آن در هر دیدار و برای هر تیمی که مقابل ما قرار می گیرد یک برنامه خاص داریم، مطمئن باشید تا پایان فصل با قدرت به کار خود ادامه می دهیم.

 

علیپور در پاسخ به این سوال که جایگاه تیم مس رفسنجان در پایان فصل در چه رده ای از جدول خواهد بود نیز گفت:با تمام وجود تلاش می کنیم که به لیگ برتر صعود کنیم چرا که هیچ چیزی غیر ممکن نیست و در مرحله بعد نیز سعی ما بر قرار گرفتن در جمع پنج تیم نخست جدول رده بندی است.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی