۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
اختصاصی دی اسپورت"

سعید محمدی فر:برای برد به مصاف بادران می رویم

دی اسپورت:تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از پیروزی مقابل استقلال اهواز ، حالا  باید در هفته هفدهم  این رقابت ها به مصاف بادران برود.
کد خبر: ۶۰۵۳۸

به گزارش "دی اسپورت":زرد و آبی پوشان جنوبی که با پیروزی مقابل استقلالی ها به رده چهارم جدول رقابت های لیگ دسته یک کشورمان صعود کرده بودند، حالا برای بهبود بخشیدن به شرایطشان باید به مصاف بادرانی بروند که این روزها تغییراتی را روی نیمکت تیمش می بینید.با سعید محمدی فر مدافع جوان جمی ها در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر از شرایط این روزهای پارس جنوبی؟

همه چیز خوب است تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نظر روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار داریم.پیروزی در بازی هفته گذشته باعث شد شرایط بهتری داشته باشیم و الان هم برای بازی مقابل بادران آماده هستیم.

فکر کنم مصدوم بودی؟

بله یک مصدومیت جزئی داشتم اما الان شرایط خوبی دارم و سعی کردم با تمرینات بیشتر به شرایط بدنی ایده آلم برسم.

بازی با بادران را چطور پیش بینی می کنی؟

به هرحال شرایط لیگ طوری است که هیچ کدام از بازی ها راحت نیستند و تیم ها از نظر فنی به یکدیگر نزدیک هستند. بادرانی ها هم با توجه به تغییراتی که داشتند مطمئنا در خانه خودشان به فکر سه امتیاز هستند که  این کار را برای ما سخت خواهد کرد .ما از ابتدای فصل سعی کردیم هیچ تیمی را دست کم نگیریم و در تمام بازی ها بهترین نمایش را داشته باشیم الان هم همین طور است و فقط برای برد به مصاف بادران می رویم.





با توجه به فاصله امتیازی نزدیکی که با صدر جدول دارید شرایط تیم را چطور می بینی؟

همان طور که گفتید فاصله امتیازی تیم ها با هم خیلی کم است و کوچکترین لغزشی باعث جابه جایی تیم ها می شود .ما هم بدون شک به لیگ برتری شدن و حتی قهرمانی فکر می کنیم اما نمی شود از الان با قاطعیت در مورد این موضوع صحبت کرد . تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم با همت بچه ها به هدفی که در ذهن داریم برسیم.

تا اینجای فصل چطور گذشت؟

نسبتا از شرایطم راضی هستم اما باید بیشتر از این تلاش کنم اما در کل تا اینجای فصل همه چیز خوب بوده است.