۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

سرنوشت میثاقیان کوچک بعد از جدایی پدر!

 بازیکن بادران تهران گفت: با وجود اینکه طبیعتا از کنار رفتن پدرم از سرمربیگری بادران ناراحت شدم اما از طرفی هم شاید باید خوشحال باشم.
کد خبر: ۶۰۵۶۵

به گزارش "دی اسپورت"، بهتاش میثاقیان در گفتگو با خبرنگار «ورزش سه» در خصوص تغییرات اخیر در راس هدایت بادران تهران اظهار داشت: به هر شکل تصمیماتی از سوی مدیریت باشگاه گرفته شد که به عنوان یک بازیکن به من مربوط نمی‌شود. شاید در فوتبال حرفه‌ای باید انتظار هر اتفاقی را داشت اما به عنوان یک بازیکن فقط به حوزه حرفه‌ای خودم تمرکز کرده‌ام و می‌خواهم برای راهیابی تیم به لیگ‌برتر که از اولین روز ماموریت ما بوده تلاش کنم.


پسر اکبر میثاقیان متذکر شد: شاید به خاطر اینکه از اولین روز فوتبالم در کنار پدرم بودم، عدم حضور ایشان در کنار بادران فرصت مناسبی برای من است تا توانایی‌هایم را بدون اکبرآقا هم نشان دهم و به نوعی از زیر سایه پدرم خارج شوم.


مدافع بادران خاطرنشان کرد: باشگاه بادران باشگاه خوبی است که اهداف بزرگی دارد ضمن اینکه سرمربی جدیدمان نیز که به خوبی مرا می‌شناسد از من خواست تا همان‌طور که برای پدرم فوتبال بازی کرده‌ام برای ایشان هم بازی کنم. مثل سایر بازیکنان حرفه‌ای تمرین می‌کنم و فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنم تا به لیگ‌برتر صعود کنیم که قطعا این موضوع اکبرآقا را هم خوشحال می‌کند.