۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
در گفتگو با دی اسپورت:

کاپیتان شهر باران :پول آب معدنی نداریم / تیم با این وضع سقوط میکند

کاپیتان شهر باران می گوید :تیم ما مشکلات فراوانی دارد که از گفتن آنها خجالت می کشم
کد خبر: ۶۰۵۶۸

مهدی سیفی کاپیتان تیم شهر باران در گفتگو  با خبرنگار "دی اسپورت "گفت : مشکلات مالی امان تیم ما را بریده است ، ده روز است که تمرینی نداشته ایم ،از طرفی باشگاه هم تمایلی برای جمع کردن بچه ها برای شروع تمرینات ندارد،با توجه به وضع موجود و مشکلات فراوان مالی باید عرض کنم تیم شهر باران قطعا از تیم های سقوط کننده خواهد بود .


وی ادامه داد :چیزی به عنوان سرمربی در تیم ما حضور ندارد و مدیران باشگاه اصلا به فکر شروع تمرینات نیستند، در فصل جدید در ده هفته  پنج سرمربی به این تیم آمدند و رفتند که آخرین آنها کورش جمشیدی بود .


کاپیتان شهر باران گفت :در هفته های گذشته اگر تمرینی برگزار می شد مشکلات عدیده ای داشتیم که ساده ترین آن نبود آب، بروی تمرینات ما بود که جای تاسف دارد برای تیمی که در لیگ دو فعالیت می کند ولی آب برای خوردن ندارد .


سیفی تصریح کرد :شنیده ها حاکی از آن است که می خواهند تیم را به رشت ببرند ،امروز هم به نظرم جلسه ای در این خصوص برگزار کرده اند که از مصوبات آن اطلاعی ندارم .


بازیکن با تجربه شهر باران تصریح کرد :تیم ما مشکلات فراوانی دارد که از گفتن آنها خجالت می کشم ، به طور مثال در یکی از بازی های این فصل پول خط کشی زمین مسابقه  و پول آمبولانس را یکی از بازیکنان تیم داد .


در بازی مقابل نفت امیدیه در حالی که هوای سرد به استخوان هم نفوذ می کرد بچه های ما گرمکن نداشتند که بپوشند و از سرما به خود می لرزیدند،کل تیم ما 15 نفر است که در بعضی از بازی ها بازیکن تعویضی نداشتیم .


وی ادامه داد :بیشتر بازیکنان ما از تیم های دیگر پیشنهاد دارند ولی کسی نیست که برای آنها رضایت نامه صادر کند و بلاتکلیف مانده اند و به راحتی فرصت های طلایی برای آنها از بین می رود ،اگر نمی توانتد تیمداری کنند حداقل رضایت نامه ما را صادر کنند تا از بلاتکلیفی در بیاییم .

 

سیفی اظهار داشت :ازمدیران باشگاه انتظار داریم که به خود بیایند و مقداری هم به فکر ما با باشند ، به خدا قسم ما هم زن و بچه داریم و در مقابل آنها شرمنده هستیم ،4 ماه است که فقط 500 هزار تومان به ما داده اند  به نظر شما با این پول چه می شود کرد ؟

به نظر من هیچکس دوست ندارد این تیم نتیجه بگیرد ، سوال من این است چرا مدیران این باشگاه این تیم را خریداری کردند و حالا به راحتی در حال از دست دادن این امتیاز  هستند  .


بازیکن فصل پیش کیمیا فرایند تصریح کرد :مطمئن باشید اگر این تیم به رده های پایین سقوط کند بیشترین ضربه متحمل  مدیران باشگاه می شود.

 

کاپیتان شهر باران در پایان  تصریح کرد:هم اکنون کلیه بازیکنان در تهران به سر می برند و برای بازی این هفته  راهی گچساران نشده ایم و هفته دیگر هم اگر حق و حقوق ما پرداخت نشود به شیراز نمی رویم تا  به راحتی از جدول کنار گذاشته شویم .