۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
امین آرام طبع؛

برانکو گفت مرا برای پرسپولیس ‌می‌خواهد و من گفتم جایی می‌روم که بتوانم بازی کنم

دي اسپورت:محمد امین آرام طبع گفت: برانکو دوست ندارد از پرسپولیس جدا شوم، اما به عنوان یک فوتبالیست باید جایی باشم که بتوانم بازی کنم.
کد خبر: ۶۰۶۲۵

به گزارش "دی اسپورت"،محمدامین آرام‌طبع در خصوص جلسه امروز خود با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه در لیگ امسال نتوانستم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم امروز با برانکو در این خصوص صحبت کنم تا دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را بدانم.

 

وی ادامه داد: وقتی که از سرمربی تیم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را پرسیدم او گفت که از این موضوع که من نیمکت‌نشین هستم بسیار ناراحت است. برانکو به من گفت که تو بازیکنی بودی که من خودم علاقه‌مند بودم به تیم بیایی و با نظر من به تیم آمدی. تو حتی بازیکن فیکس من بودی، اما به دلیل مصدومیت در قبل از شروع لیگ برتر نتوانستی در ترکیب اصلی بازی کنی و بعد از آن شرایط تیم به‌گونه‌ای بود که نمی‌توانستم دست به ترکیب تیم برنده بزنم. من هم از نیمکت‌نشینی تو ناراحتم.

 

او در ادامه یادآور شد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به تیم محبوبم پرسپولیس کمک کنم، اما واقعاً مقصر من نبودم، زیرا مصدوم شدم و بعد از آن به ترکیب اصلی راه پیدا نکردم. من فوتبالیست هستم و شغل و حرفه‌ام فوتبال بازی کردن است و باید جایی بروم که بتوانم بازی کنم. باید در تیمی باشم که بتوانم فوتبال بازی کنم.



ترند های روز