۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

چند ساعت تا اوج هیجان در فوتبال آسیا

 دی اسپورت:تا ساعاتی دیگر مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2017 در کوالالامپور برگزار می شود تا تیم های شرکت کننده رقبای خود را بشناسند.
کد خبر: ۶۰۶۵۹

به گزارش" دی اسپورت":تا ساعاتی دیگر مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2017 در کوالالامپور برگزار می شود تا تیم های شرکت کننده رقبای خود را بشناسند.

 بنا به اعلام کنفدارسیون فوتبال آسیا تا ساعاتی دیگر مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2017 در مقر این کنفدراسیون در کوالالامپور با حضور نمایندگان باشگاه های مختلف برگزار خواهد شد تا تیم ها رقبای خود در گروه های مختلف را بشناسند از جمله نمایندگان ایران.

استقلال خوزستان، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس به همراه استقلال تهران چهار نماینده ایران دتر لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود که در مرحله گروهی و پلی آف باید به مصاف رقبای خود بروند از همین رو طرفداران این تیم ها همچون 28 تیم دیگر حاضر تا زمان قرعه کشی دقایق پراسترسی را سپری می کنند.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی قبل با انتشار تصویری نوشت:« ارامش قبل از توفان در قاره کهن... تنها دو ساعت به اوج هیجان در فوتبال باشگاهی باقی مانده جایی که تیم ها رقبای خود در بزرگ ترین تورنمنت باشگاهی آسیا را می شناسند». در این گزارش همچنین آمده است نمایندگان تیم های مختلف که از چند روز قبل به کوالالامپور سفر کرده اند به خوبی کلاس های آموزشی و توجیهی را سپری کرده و در این چند روز سمینارهای زیادی را تجربه کردند.

 

 

منبع:ورزش سه