۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
در گفتگو با دی اسپورت؛

وحید رضایی:در گروه A اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن است

دی اسپورت :متاسفانه در گروه A   مسابقات اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن هست که اگر به موقع به آنها رسیدگی نشود اتفاقات ناگوارتری رخ خواهد داد .
کد خبر: ۶۰۷۵۷

     وحید رضایی سرمربی برق نوین در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت "در خصوص بازی این هفته تمیش برابر اروند خرمشهر گفت: بازی را با فشار شروع کردیم و دقیقه یک میتوانستیم از حریف پیش بیفتیم. در نیمه دوم نیز سه موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کردیم .


سرمربی برق اظهار داشت : با احترامی که برای تیم اروند و سرمربی و مربیان بادانش این تیم قائلم اما باید عرض کنم امروز بسیار خوب مقابل تیم صدرنشین ظاهر شدیم و اجازه ندادیم آنها موقعیت خطرناکی روی دروازه ما ایجاد کنند.


وی ادامه داد :از بچه ها بسیار راضی هستم و همگی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.


 رضایی در ادامه اشاره کرد:  در هفته پانزدهم  تیم شهرباران مقابل نفت و گاز گچساران حاضر نشد، این دومین تیمیست که مقابل گچساران حاضر نم یشود و سه امتیاز بی دردسر نصیب این تیم می شود در حالی که ما باید برای تک تک امتیازاتمان با حریفان باید بجنگیم. ای کاش سازمان لیگ برای ورود تیم ها به مسابقات حساسیت بیشتری نشان میداد تا اینگونه امتیازگیری ها به هم نریزد .


 سرمربی برق نوین  تصیح کرد : متاسفانه در گروه      مسابقات اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن هست که اگر به موقع به آنها رسیدگی نشود اتفاقات ناگوارتری رخ خواهد داد  ،از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتظار داریم نظارتشان بروی لیگ دو را بیشتر کنند .


وی ادامه: تیم هایی در گروه   مسابقات حضور دارند که توانایی مسافرت به دیگر شهرها را ندارند ولی همین تیمها هفته بعد با انگیزه ای چند برابر به مصاف دیگر رقبا می روند .


وحید رضایی در پایان گفت : از سازمان لیگ انتظار داریم با نظارت بیشتر بر مسابقات لیگ دسته دوم  مثل همیشه از فوتبال پاک حمابت کنند تا خدای ناکرده حقی تیمی ضایع نشود و کسی نتواند خدشه ای به سلامت فوتبال در لیگ دو وارد کند .