۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

درخشش شهرداری همدان در مسابقات کشتی کلانشهرهای ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم کشتی شهرداری همدان با کسب سه مدال رنگارنگ در هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد کارکنان شهرداری کلان‌شهرهای کشور، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۰۷۹۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، امیرحسین اسکندریان با اشاره به درخشش تیم شهرداری همدان در مسابقات کشتی آزاد کارکنان شهرداری کلان‌شهرهای کشور اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد کارکنان شهرداری کلان‌شهرهای کشور در کرمانشاه برگزار شد.

 

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها کشتی‌گیران در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تیم کشتی شهرداری همدان گفت: در تیم چهارنفره شهرداری کلان‌شهر همدان در وزن ۶۱ کیلوگرم فرزاد غلامی با اقتدار بر حریفان سرسخت خود پیروز شد و نشان طلا را کسب کرد، سجاد فاضلی کشتی‌گیر وزن ۷۰ کیلوگرم باوجود شایستگی به مدال نقره رسید.

 

وی افزود: همچنین اکبر مظفری کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست ناباورانه در مقابل حریف تبریزی خود به دیدار رده‌بندی رفت و با پیروزی در این مرحله نشان برنز را کسب کرد، حمید صدری دیگر گشتی گیر شهرداری در وزن ۶۵ کیلوگرم بود که در گروه سخت وزن خود مقام چهارم را از آن خود کرد.

 

اسکندریان با اشاره به عوامل این تیم بیان کرد: تیم شهرداری همدان به مربیگری حسین بختیاری و سرپرستی علی پناهی زاده در این رقابت‌ها حضور یافت.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین تیم شهرداری همدان کاپ اخلاق این دوره را نیز از آن خود کرد.