۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

عملکرد درخشان سنگنوردان همدانی/ بستر موفقیت برای مدال آوران مهیا است

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: عملکرد سنگنوردان همدانی در مسابقات جام فجر پسران کشور درخشان بود و آنچه که انتظار می رفت را به دست آوردند.  
کد خبر: ۶۰۸۰۰

علیرضا گوهری افزود: مدال طلای احمدرضا سلگی در رشته سرطناب بزرگسالان، مدال برنز متین بیات در Overal   ( مجموع سه رده سرطناب، سرعت و بولدرینگ)، مقام چهارمی میثاق قزلباش در Overal  بزرگسالان و ششمی آرمان رضایی در Overal جوانان در رقابت بسیار دشوار با حریفان قدرتمند سایر استان ها به دست آمد و از عملکرد آنها رضایت و سایر نفرات رضایت دارم.


وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز تاکنون راحیل رمضانی و نگار ورشوچی هر دو از همدان به فینال ماده سرطناب صعود کرده اند و شانس مدال آوری استان در بخش بانوان نیز زیاد است.


گوهری خاطرنشان کرد: ما در بخش بانوان جایگاه خوبی داریم و قهرمانان ارزنده در رشته های مختلف هستند که شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

وی افزود: در بخش بانوان قطعا سهمیه المپیک 2020 را خواهیم داشت به شرط اینکه مورد حمایت لازم قرار بگیریم.


وی اضافه کرد: حمایت ها در حال حاضر کم است و خیلی باید بیشتر شود ضمن اینکه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در تامین خوابگاه و سانس های متوالی تمرین تیم قهرمانان صعودهای ورزشی استان در حد توان حمایت لازم را دارد منتهی در تلاش برای تهیه برخی وسایل و تجهیزات با جذب اسپانسر نیز هستیم.

 





 

 

 



ترند های روز