۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

سرپرست برق جدید: یکی از مدعیان صعود به لیگ بالاتر هستیم

دی اسپورت :یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ دو  می باشیم و از اصلی ترین  مدعیان صعود به لیگ بالاتر  هم هستیم .
کد خبر: ۶۰۸۲۶

سیدمحمدرضا حسینی مدیر و سرپرست تیم جوانان و بزرگسالان برق جدید فارس در گفتگو با خبرنگاران گفت:تیم بزرگسالان برق جدید خداراشکر امسال بسیار با برنامه شروع کرد. استفاده از کادر فنی سال پیش نشان داد مدیریت باشگاه به این کادر ایمان دارد و خوشبختانه تابدین جای کار هم فکر میکنم این کادر جواب اطمینان مدیریت محترم باشگاه را داده باشد. زحمات وحیدرضایی سرمربی تیم و کمکهای ایشان وحید مرادی، رحیم خدایاری ، قاسم جنگنجو و امین زارع و همچنین تلاش و همت بازیکنان باعث شده یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ دو را داشته باشیم که یکی از مدعیان صعود به لیگ بالاتر است. این اتفاق در ابتدا نشان از مدیریت توانمند باشگاه آقای بردبار دارد که شخصا و با هزینه شخصی خود در پی ایجاد تیمی آبرومند برای استان فارس برآمدند و همچنین توان بالای کادرفنی که در راس آنها سرمربی تیم آقای رضایی قرار دارد که دانش خود را در این سالها ثابت کرده است. این اتحاد و همدلی بین مدیریت و کادرفنی و بازیکنان یکی از مستحکترین تیمهای چند سال اخیر استان را تشکیل داده است که جا دارد به همگی اعضای باشگاه تبریک گفت.

 


وی ادامه داد :تیم جوانان باشگاه نیز با هدایت حسین غلامی تا امروز بازیهای خوبی را از خود نشان داده است و در رده ششم جدول قرار دارد. بازیکنان مستعدی در این تیم حضور دارند که در آینده میتوانند از خوبهای استان و کشور باشند. کادر فنی فهیم در کنار این بازیکنان جوان و باانگیزه نوید روزهای درخشان برای این تیم دارد که به نوبه خود برای تک تک آنها آرزوی موفقیت دارم.

 


سرپرست برق جدید تصریح کرد :در این فصل بمانند فصل قبل، آقای حیدرعلی کامیاب مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان فارس یار و یاور همیشگی ما بوده اند و بارها الطاف ایشان شامل حال تیم شده است. حضور ایشان در راس اداره کل ورزش و جوانان استان باعث ایجاد روندی رو به رشد در ورزش شهر و استانمان شده است که امیدوارم با درایت ایشان تیم های ورزشی استان پهناورمان به سر منزل مقصود هدایت شوند. از لطف و توجه همیشگی ایشان قدردانی میکنم.

 


حسینی اظهار داشت :اقایان فرزاد هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان و حاج کاووس عباسی رئیس هیات فوتبال شیراز بارها و بارها حمایت های خود را از باشگاه ثابت کرده اند و با حضورشان سر بازیهای تیم باعث روحیه و انگیزه به مجموعه شده اند که از همینجا از این بزرگواران تشکر میکنم که اینگونه پشتیبان تیم های شهر و استانمان هستند. قعطا با این حمایت ها بستر پیشرفت ورزش در استان مهیا خواهد شد.


 سپرست تیم برق جدید شیراز در ادامه از مردم خونگرم سعادت شهر تشکر کرد وگفت:در ورزشگاه حاجی پور سعادتشهر ما هیچگاه احساس غریبگی نکرده ایم و الطاف برادران بزرگوار حاجی پور همیشه شامل حال ما شده است. برگزاری منظم بازیها با تلاش این بزرگواران صورت پذیرفته است که جا دارد از زحمات ایشان و مردم خونگرم سعادتشهر تشکر ویژه داشته باشم که در تمامی بازیها سنگ تمام گذاشته اند.

 

 

سیدمحمدرضا حسینی مدیر و سرپرست تیم جوانان و بزرگسالان برق جدید فارس در پایان گفت  : هواداران ما چه در شیراز و چه در سعادتشهر همیشه یار و پشتیبان تیم بوده اند. دست همگی را به گرمی میفشارم که با حمایت های خود نشان داده اند یار دوازدهم تیم ما هستند. امیدوارم با صعود تیم گوشه ای از محبت آنها را جبران کرده باشیم. همچنین اصحاب رسانه از روزنامه ها گرفته تا خبرگزاری ها  بینهایت متشکرم . بدون شک نقدها و حمایت های بجای این عزیزان موجبات پیشرفت تیم را مهیا خواهد کرد.


 امیدواریم با همدلی بتوانیم در پایان فصل در کنار یکدیگر صعود به لیگ دسته یک را جشن بگیریم.       



ترند های روز