۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰

پرهام:هوادار بایدهزینه دوست داشتنش رابدهد

دی اسپورت:مالک باشگاه نساجی قائمشهر با بیان اینکه سرمربی این تیم هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: مسگر ساروی یکی از گزینه‌های ماست ولی اگر سرمایه‌گذار جدیدی به ما معرفی شود، تصمیم‌گیری در این مورد با آنهاست.
کد خبر: ۶۰۸۷۴

به گزارش"دی اسپورت"،مالک باشگاه نساجی قائمشهر با بیان اینکه سرمربی این تیم هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: مسگر ساروی یکی از گزینه‌های ماست ولی اگر سرمایه‌گذار جدیدی به ما معرفی شود، تصمیم‌گیری در این مورد با آنهاست.

پرهام: از چند ماه قبل گفتم نساجی را نمی خواهم و مسئولان هم گفتند اسپانسر داریم. پس چه شد؟

مالک باشگاه نساجی قائمشهر با بیان اینکه سرمربی این تیم هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: مسگر ساروی یکی از گزینه‌های ماست ولی اگر سرمایه‌گذار جدیدی به ما معرفی شود، تصمیم‌گیری در این مورد با آنهاست.

 مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی قائمشهر درباره روند انتخاب سرمربی این تیم به ایسنا خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تصمیم‌گیری در این مورد باشد برای هفته بعد. مسگر ساروی از گزینه های سرمربیگری ماست که خوب هم کار کرده و در سه بازی آخر هفت امتیاز گرفته است. البته اگر سرمایه‌گذار جدیدی به باشگاه بیاید، آنها باید تصمیم‌گیری بکنند. الان هم که من در این مسئله ورود پیدا کرده‌ام به خاطر این است که مجبورم و به لحاظ قانونی مالک باشگاه هستم. در ضمن باید تصمیم گیری کنم تا روند باشگاه هم با مشکل روبرو نشود.


او با رد اخباری مبنی بر برگزاری جلسه با استانداری برای واگذاری باشگاه، گفت: من از قبل اعلام کرده بودم مایل نیستم تیم‌داری کنم. رسمی هم اعلام کردم. به نماینده‌ها، استاندار و فرماندار هم این نامه را زدم. ولی در این سه چهار ماه هیچ کار مثبتی از طرف آنها صورت نگرفته است. در حالی که آنها همیشه عنوان می‌کردند که ما سرمایه‌گذار داریم ولی پرهام تکلیف ما را مشخص نمی‌کند!


مالک باشگاه نساجی قائمشهر افزود: من اعلام کرده‌ام برای امتیاز باشگاه هیچ پولی نمی‌خواهم و آن را هبه می‌کنم. در حال حاضر ۵-۴ میلیارد قیمت امتیاز نساجی است ولی من گفتم از این پول به خاطر مردم چشم پوشی می‌کنم و خریدار تنها بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کند.


پرهام درباره شایعاتی مبنی بر جدا شدن محمد عباس‌زاده و پیمان میری از نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل، اظهار کرد: بنده‌خداها از اول فصل پولی دریافت نکرده‌اند، نه این دو نفر بلکه تمام بازیکنان چیزی دریافت نکرده‌اند. بالاخره آنها هم زن و بچه دارند و باید درآمد کسب کنند تا بتوانند خرج خانواده‌هایشان را بدهند.


او در پایان از هوادران تیم نساجی درخواست کرد که از تیمشان حمایت کنند و گفت: از اول فصل قراردادی با یکی از سامانه‌ها بسته بودیم ولی تا الان چیزی از این سامانه دریافت نکرده‌ایم. هواداران باید حمایت کنند. هوادار باید هزینه دوست داشتنش را بدهد و همیشه نمی‌شود فرد دیگری کمک کند. در حال حاضر هم می‌توانند با پیامک‌هایشان از باشگاه حمایت کنند. دیروز شما شاهد بودید بعد از پیروزی مقابل سپیدرود رشت، ۲۰ هزار نفر در خیابان شادی کردند. این شوخی نیست، با ۱۰ میلیارد هم نمی‌توان چنین شادی را به جوانان کشور بدهیم، آن هم قائمشهری که هیچ چیزی ندارد. واقعا فوتبال در خونشان است ولی هیچ حمایتی نمی‌شوند.



ترند های روز