۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
برگزاری اردوی درون استانی

حافظی:در نقل وانتقالات به دنبال جذب بازیکن با کیفیت هستیم

دی اسپورت:  با کمک همه عوامل شرایط را تغییر خواهیم داد و مسجدسلیمان و تیم نفت را به روزهای خوب فوتبالی خود بازخواهیم گرداند.
کد خبر: ۶۰۹۹۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، فرزاد حافظی سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان کار خود را از روز گذشته آغاز کرد. با وی مصاحبه ای انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

 

حافظی در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی جدید گفت: طی تماسی که از جانب مدیرعامل باشگاه، آقای هدایت یزدی با بنده برقرار شد از من خواستند که قبول مسوولیت کنم و من هم با توجه به اینکه تیم نفت، تیم شهرم است و در این تیم سابقه بازی و کاپیتانی دارم و از این تیم راهی فوتبال آبادان شدم و خودم را فرزند مسجدسلیمان می دانم قبول مسوولیت کردم.

 

وی در خصوص شرایط تیم نفت گفت: تیم نفت حقیقتا شرایط خوبی ندارد، قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول و داشتن فاصله تنها 6 امتیازی با منطقه سقوط کار را برای تیم نفت در نیم فصل دوم مشکل خواهد کرد. امیدوارم با تلاش و کوشش بسیار بتوانیم به کمک بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران و مسوولین شرایط تیم نفت را در نیم فصل دوم تغییر دهیم.به دنیال تغییر رویه در این تیم هستم تا تیم نفت را به روزهای قبل خود بازگردانیم.

 

حافظی در خصوص برنامه وی قبل از شروع مسابقات گفت: حقیقتا تیم نفت نیاز دارد تا با تمرین های مداوم، سروشکلی به خود بگیرد،متاسفانه وقت کافی در اختیار نداریم. تنها دو هفته زمان داریم تا تیم نفت را به شرایط ایده آل برسانیم. درصدد هستیم تا با برگزاری یک اردوی درون استانی شرایط را برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم مهیا کنیم.

 

وی در خصوص نقل وانتقالات تیم نفت گفت: متاسفانه یکی دیگر از مشکلات تیم پربودن فهرست تیم است و این کار را برای ما در جذب بازیکن مشکل کرده است. با جذب هر بازیکن باید فهرست خود را برای بازیکن جدید خالی کنیم. قطعا تیم نیاز به ترمیم دارد و باید با جذب بازیکنان با کیفیت تیم را ترمیم کنیم. 

 

وی در خصوص حمایت مسوولان از وی و تیم نفت گفت: مسوولان و در راس کار جناب مدیرعامل از من خواستد به تیم کمک کنم و آقای یزدی قول حمایت کامل از تیم نفت دادند. 

 

وی در خصوص ریزش تماشاگر در بازیهای تیم نفت گفت: متاسفانه امسال شاهد حضور 80 تا 90 نفری تماشاگر در بازیهای خانگی بودیم. قطعا تیم نفت یکی از معدود تیم های پرطرفدار ایران است و حضور این تعداد تماشاگر در بازیهای خانگی زنگ خطری برای فوتبال این شهر بود. انشالله با کمک همه عوامل شرایط را تغییر خواهیم داد و مسجدسلیمان و تیم نفت را به روزهای خوب فوتبالی خود بازخواهیم گرداند.