۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
در گفتگو با دی اسپورت

راگردی:هدف شهرداری کاشان صعود به لیگ یک است

دی اسپورت :هدف مجموعه شهرداری کاشان در مرحله اول صعود به جمع ۱۲ تیم برتر و در نهایت صعود به لیگ یک می باشد 
کد خبر: ۶۱۰۱۴

مصطفی راگردی مدیر تیم فوتبال شهرداری کاشان در خصوص اخرین وضعیت این تیم به خبرنگار" دی اسپورت" گفت: خداراشکر چند روز است که تمرینات تیم به صورت منظم ، صبح و بعدازظهر در دو نوبت زیر نظر مربیان پرتلاش تیم رهبرنژاد و اشرف در حال انجام می باشد .

 

وی ادامه داد :برخی از بازیکنان تیم به خاطر ناهماهنگی هایی که به وجود آمده بود در تمرینات شرکت نمیکردند که خداراشکر این مشکل هم حل شد و همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند .

 

راگردی تصریح کرد :اقای سیانکی برای فوتبال کاشان زحمات فراوانی کشید ، به بازیکنان بومی بها دادکه جا دارد همین جا از تلاشهای دلسوزانه وی تقدیر و تشکر کنم .

 

وی اظهار داشت :هدف مجموعه شهرداری کاشان در مرحله اول صعود به جمع ۱۲ تیم برتر و در نهایت صعود به لیگ یک می باشد که انشالله با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته به هدف خود خواهیم رسید.

 

مدیر تیم فوتبال شهرداری کاشان در ادامه افزود :خداراشکر تیم شهرداری از نظر وضعیت مالی نسبت به سایر تیمها در وضعیت مطلوبی به سر میبرد و تاکنون ۲۰درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده که انشالله در چند روز اینده نیز ۲۰تا ۲۵ درصد دیگر قرارداد انها پرداخت میشود.

 

راگردی در خصوص انتخاب سرمربی جدید در پایان گفت :مدیرعامل باشگاه با چند مربی خوب در حال رایزنی می باشد که به امید خدا به زودی سرمربی انتخاب خواهد شد.



ترند های روز