۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

سومین کمک مالی هدایتی به سپیدرود

دی اسپورت: حسین هدایتی، مالک پیشین باشگاه استیل آذین که همواره کمک‌های مالی به پرسپولیس و تیم‌های دیگری در فوتبال و ورزش‌های دیگر می‌کند، برای سومین بار در این فصل به سپیدرود رشت کمک مالی کرد. 
کد خبر: ۶۱۰۱۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، او به دلیل ارتباطش با علی نظرمحمدی و چند نفر از بازیکنان سپیدرود و آنطور که خودش گفته به دلیل علاقه‌اش به تماشاگران پرشمار این تیم، این مبالغ را در اختیار سپیدرود می‌گذارد. هدایتی به دلیل کمک‌هایش به سپیدرود نزد طرفداران این تیم در رشت به شدت محبوب شده و طرفداران او را همراه تیم‌شان در این فصل می‌دانند. هدایتی به سپیدرودی‌ها وعده داده که تا پایان فصل به کمک‌های مالی‌اش ادامه بدهد.

 

سپیدرود، صدرنشین لیگ یک، با بحران‌های شدید مالی مواجه است و عجیب اینکه صنایع بومی و فعالان اقتصادی در گیلان رغبتی برای سرمایه‌گذاری در این فرصت ویژه در ورزش گیلان نشان نمی‌دهند. سپیدرود در نیم فصل اول با کمک‌های مالی حسین‌ هدایتی و البته اسپانسرش (شهرداری رشت) که هزینه‌های سفرها و اقامت این تیم را منظم پرداخت کرده، چرخ خود را چرخانده و معلوم نیست در نیم فصل دوم چه اتفاقی برای سپیدرود رخ بدهد. البته سپیدرود در نیم فصل اول کمکی را از سوی مالک یکی از هتل‌های رشت نیز دریافت کرد. واقعیت این است که اداره یک تیم با این روش‌ها نمی‌تواند سرانجام خوبی داشته باشد. شاید در هفته آینده تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود و واگذاری‌اش به شهرداری رشت روشن شود، اگرچه بحث‌های جدی بین شورای شهر و شهرداری درگرفته و همین بحث‌ها کار واگذاری سپیدرود را به تأخیر انداخته است./ورزش سه