۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
اخبار کوتاه از ملوان

غیبت شاهین ثاقبی و شهاب کرمی در تمرینات ملوان

دی اسپورت:تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر روز پنجشنبه از ساعت 14/30 دقیقه زیر نظر حاج محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری شد.
کد خبر: ۶۱۰۲۲

به گزارش"دی اسپورت"،تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر روز پنجشنبه از ساعت 14/30 دقیقه زیر نظر حاج محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری شد.
سعید یوسف زاده و حسین قنبری به دلیل بیماری سرماخوردگی با لباس شخصی در تمرین عصر روز پنجشنبه حضور یافتند و نظاره گر تمرین سایر بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بودند.

محمد آبشک همچون روز گذشته به دلایل انضباطی در تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غایب بود ، شنیده ها حکایت از آن دارد که محمد آبشک از روز جمعه به جمع بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه خواهد شد .

شاهین ثاقبی و شهاب کرمی نیز همچون روز گذشته در تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غایب بودند ؛ طبق شنیده ها شاهین ثاقبی با اجازه کادر فنی در تمرینات ملوان حضور ندارد اما در مورد اتمام مدت خدمت سربازی شهاب کرمی و غیبت وی در تمرینات تیم ملوان هنوز خبر موثق و رسمی از سوی باشگاه ملوان منتشر نشده است و مدیر عامل باشگاه نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی نموده است اما شنیده های غیر موثق حکایت از آن دارد که شهاب کرمی با 6 ماه کسری خدمتی که به نظام وظیفه ارائه داده است در نیم فصل دوم از جمع ملوانیها جدا خواهد شد.
فرزاد جعفری نیز همچون روز گذشته در تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غایب بود و طبق آخرین اخبار رسیده فرزاد جعفری نیز در تهران مشغول رسیدگی به انجام امورات مربوط به پایان خدمت سربازی خود می باشد و شنیده شده است جعفری در شرایطی در نیم فصل دوم در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خواهد ماند که بتواند از نظر مالی با مسئولین باشگاه ملوان به توافق برسد.
علی مصطفایی هافبک توانمند تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی که نامش در نیم فصل اول رقابتهای فوتبال فصل گذشته در لیست بازیکنان بزرگسالان ملوان قرار داشت و با نظر حمید استیلی به تیم فوتبال ملوان نوین منتقل شده بود از عصر روز پنجشنبه در تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان ملوان حضور یافت و به همراه سایر بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی زیر نظر محمد مایلی کهن به تمرین پرداخت.
7 بازیکن تستی همچون روز گذشته در تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور داشتند.
ایمان زبردست بازیکن تیم فوتبال جوانان ملوان بندرانزلی به دلیل مصدومیت در تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال بزرگسالان ملوان بندرانزلی حضور یافت و زیر نظر دکتر بابک صیاد به شکل اختصاصی به تمرین پرداخت.
مهیار زحمتکش مدافع محجوب و سر به زیر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان از ناحیه بینی دچار مصدمیت شده بود در تمرین عصر روز پنجشنبه با بینی بانداژ شده به تمرین پرداخت.
سعید یوسف زاده کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیش از شروع تمرین در جلسه ای کوتاه دقایقی با نادر فریاد شیران به گفتگو پرداخت.
تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همچون روز گذشته به تمرینات هوازی اختصاص داشت.

محمد حبیبی مربی دروازه بانهای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در تمرین عصر روز پنجشنبه تمرینات اختصاصی را برای دروازه بانهای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نظر گرفته بود.
قسمت پایانی تمرین عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به بازی فوتبال اختصاص داشت که در این بازی درون تیمی بازیکنان تستی حاضر در تمرین , در قالب یک بازی تمرینی به مصاف بازیکنان جوان تیم فوتبال ملوان رفتند. در این بخش , حاج محمد مایلی کهن با دقت عملکرد بازیکنان تستی را زیر نظر داشت.

تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی صبح روز جمعه از ساعت 10/30 دقیقه پیگیری خواهد شد و بازیکنان تیم فوتبال ملوان ابتدا به سالن وزنه خواهند رفت و بعد از تمرینات با وزنه عازم استخر خواهند شد.