۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
در گفتگو با دی اسپورت

باقري نيا:براي مدعي ماندن نياز شديدي به اين پيروزي داشتيم

دی اسپورت :اميدواريم در ديدار بعدي نيز كه ميزبان هستيم بتوانيم با كسب هر سه امتياز به جايگاهي كه شش هفته پيش بوديم برگرديم .
کد خبر: ۶۱۰۴۰

مجيد باقري نيا سرمربي تيم شهرداري بندرماهشهر پس از پيروزي تيمش مقابل  همنام بندرعباسي به خبرنگار "دی اسپورت گفت":ما از قبل پيش بيني كرده بوديم كه تيم شهرداري بندرعباس تيم باتجربه و خوبي است و ميتواند براي ما مشكل ساز شود،از طرفي هم در دو ديدار قبلي خود در نتوانستيم نتايج مطلوبي كسب كنيم تا در شرايط بدي به سر ببريم و موقعيت خوبي در جدول نداشته باشيم ولي خدا را شاكريم كه بچه ها با تمام توان بازي كردند و در روزي كه تيمم ناقص تر از هميشه بود توانستيم بازي را ببريم.


وي در خصوص بازي امروز تيمش گفت:بازيكنانم به خوبي توانستند بازي را تحت كنترل خود قرار دهند و در نيمه اول بيش از شش ضربه به دروازه داشتيم در شرايطي كه حتي يك موقعيت نيز به حريف نداديم.امروز خيلي خوب دفاع كرديم و حتي پس از گل نيز به حريف اجازه ايجاد موقعيت گلزني نداديم.


باقري نيا در پايان افزود:اميدواريم در ديدار بعدي نيز كه ميزبان هستيم بتوانيم با كسب هر سه امتياز به جايگاهي كه شش هفته پيش بوديم برگرديم چرا كه استحقاق تيم ما بيش از اين است.



ترند های روز