۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
اختصاصی دی اسپورت،

انصراف مدیرعامل آبی پوشان از تیمداری

دی اسپورت:بلاخره پس از کش و قوس فراوان ، مدیرعامل آبی پوشان پایتخت از تیم داری در اردبیل کنار کشید.
کد خبر: ۶۱۱۷۷

به گزارش"دی اسپورت"،در حالی که شورای شهر اردبیل در تیر ماه ۹۵ شهردار اردبیل را استیضاح کرد، پرطرفدارترین تیم ورزشی در استان اردبیل به حال خود رها شد.
پس از سقوط شهرداری اردبیل به لیگ دسته دوم شورای شهر اردبیل این تیم را به بخش خصوصی واگذار کردند.اما مجید حیدری مدیرعامل باشگاه آبی پوشان که از پس هزینه های این رشته ورزشی برنمیامد خیلی زود تصمیم گرفت که عطای باشگاه داری خصوصی را به لقایش ببخشد و قید تیمداری را بزند.

 بالاخره پس از گذشت چند ماه، امروز مدیرعامل تیم آبی پوشان متن استعفای خود را از تیمداری در اردبیل به صورت رسمی به مقامات ورزشی تقدیم کرد .
باید منتظر بود و دید پس از این استعفا چه اتفاقی برای این باشگاه اردبیلی خواهد افتاد و آیا با این  استعفا موافقت خواهد شد یا خیر.

اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا مدیرعامل باشگاه آبی پوشان تا قبل از باشگاه داری در کجا مشغول به فعالیت بودند که از هزینه های تیمداری اطلاع نداشتند و آیا اگر اطلاعی از هزینه های تیمداری نداشتند بهتر نبود که مشاورین آگاهی در کنار خود داشتند که از شرایط فوتبال و هزینه های آن ایشان را با خبر کند.

امری که بدون شک باید شورای شهر اردبیل بیشتر به آن توجه می کرد که اینگونه در اواسط کار با احساسات فوتبال دوستان اردبیلی بازی نشود.

البته شنیده ها حاکی از آن است که تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل به خاطر همین استعفا و مشخص نبودن وضعیتش مقابل تیم بادران نوین تهران در هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دوم قرار نخواهد گرفت که با توجه به رقیب مستقیم بودن این دو تیم در صورت عدم حضور آبی پوشان شرایط برای این تیم سخت تر نیز خواهد شد.