۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹
اختصاصی دی اسپورت؛

شکست تحقیرآمیز هف سمنان مقابل سربازان نیرو زمینی

دی اسپورت:در پرگل ترین بازی هفته چهاردهم تیم نیرو زمینی با5گل هف سمنان را از پیش روی برداشت.
کد خبر: ۶۱۱۷۹

به گزارش"دی اسپورت" در هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دوم و در بازی نیرو زمینی-هف سمنان نتیجه جالبی رقم خورد و نیرو زمینی تهران با نتیجه پر گل و قاطع5بر0هف سمنان را با شکست بدرقه کرد.

 

بازیکنان هف سمنان:

داوود هوایی-ایمان شوریابی-مهران تقی زاده-کمیل ایمان جانی-حیدر نجف زاده-داوود شاهوراقی-سعید حیدری-میثم عبداله بخش-محمد جواد محمدی-امین هاشمی-حامد عظیمی


سرمربی:
سید کوروش موسوی

 

سربازان نیرو زمینی که به خوبی می دانستند اگر نگاهی به مرحله دوم دارند باید از ابتدای نیم فصل دوم امتیازات خانگی را جمع کنند نیمه اول را طوفانی آغاز کردند و دقیقه7علی جهانی موفق شد برای بار نخست تور دروازه هف سمنان را به لرزه در آورد.


بازی تاکتیکی و زیبای نیرو زمینی در این نیمه ادامه داشت و عباس پورخسروانی موفق شد در دقایق 22و29دو گل دیگر را برای تیمش به ثمربرساند تا این نیمه با حساب3بر0به سود نیرو زمینی به پایان برسد.


نیمه دوم با اینکه هفی ها برای جبران گل خورده جلو کشیده بودند اما بازی بسیار حساب شده و تاکتیکی نیرو زمینی برای این تیم دو گل دیگر نیز به همراه داشت تا سربازان نیرو زمینی 3امتیاز این دیدار را از شاگردان موسوی با اقتدار تمام و با نتیجه5بر0 بگیرند تا به یک قدمی هف سمنان در صدر جدول برسند.


با این پیروزی نیرو زمینی19امتیازی شد و در مکان هفتم جدول قرار گرفت و هف سمنان نیز با این شکست20امتیازی باقی ماند و در مکان ششم جدول قرار گرفته است.


 



ترند های روز