۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
اتفاقی عجیب در قائمشهر؛

۱۵ بازیکن نساجی در آستانه جدایی قرار گرفتند

دی اسپورت:بی پولی در تیم نساجی قائمشهر همچنان حاکم مطلق است تا جایی که آینده پرهوادارترین تیم لیگ یکی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۲۳۷

به گزارش "دی اسپورت"،شرایط تیم فوتبال نساجی به هیچ وجه جالب نیست. این تیم که پرهوادارترین تیم لیگ یکی و یکی از پر هوادارترین تیم های فوتبال کشور است، در حالی کار خود را در نیم فصل اول به پایان رساند که بر خلاف شرایط مالی اش، از نظر فنی در بهترین شرایط بود. حضور در رده چهارم جدول رده بندی در پایان نیم فصل نشانه عملکرد خوب این تیم در این مسابقات است.


حال که لیگ دسته اول در تعطیلات به سر می برد، این تیم نیز در اوج دوران بلاتکلیفی و بی پولی است. مالک این تیم خود را متعهد به مسائل مالی نمی داند و در استان مازندران نیز هیچ مسئولی پاسخگوی این باشگاه نیست. گویا اختلافات عمیق پرهام و مسئولین استان مازندران لاینحل است و دود این موضوع نیز در چشم این تیم پرهوادار می رود.


شرایط این تیم آنقدر بغرنج هست که تقریبا تمام بازیکنان این تیم به دنبال فسخ قرارداد و جدایی از این تیم هستند. ۱۵ بازیکن این تیم رسما درخواست جدایی و فسخ قرارداد دارند. ۱۵ بازیکنی که تعدادی از آنها نیز بندهایی در قراردادشان دارند که با استناد به آن می توانند در نیم فصل قراردادشان را به صورت یک طرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شوند./مهر



ترند های روز