۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

پروین: پرسپولیس از رفتن طاهری ضربه می‌خورد

 دی اسپورت:مهم‌ترین اتفاق این روزهای پرسپولیس، تغییرهای مدیریتی است. هنوز البته جایگاه هیچکس تغییر نکرده اما شایعه‌ها جدی‌تر از همیشه خبر برکناری علی‌اکبر طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس را تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۶۱۲۳۹

به گزارش "دی اسپورت":مهم‌ترین اتفاق این روزهای پرسپولیس، تغییرهای مدیریتی است. هنوز البته جایگاه هیچکس تغییر نکرده اما شایعه‌ها جدی‌تر از همیشه خبر برکناری علی‌اکبر طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس را تکرار می‌کنند.

 مهم‌ترین اتفاق این روزهای پرسپولیس، تغییرهای مدیریتی است. هنوز البته جایگاه هیچکس تغییر نکرده اما شایعه‌ها جدی‌تر از همیشه خبر برکناری علی‌اکبر طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس را تکرار می‌کنند. شایعه‌ای که با ترک باشگاه بعد از جلسه عصر دوشنبه شاید ناخواسته بر آن مهر تایید زد اما این جدایی را علی پروین اتفاق خوبی برای پرسپولیس نمی‌داند.

 

پروین که با تماس شبانه‌اش بعد از بازی با سیاه‌جامگان طاهری را از استعفا منصرف کرده بود، حالا در نقد برکناری او می‌گوید: «من نمی‌دانم طاهری واقعا بازنشسته است یا نه. اصلا از این قانون‌ها خیلی سر درنمی آورم اما امیدوارم او به کارش ادامه دهد. البته فعلا که طاهری سر کارش هست و به کارهای باشگاه رسیدگی می‌کند اما اگر قرار به تغییر باشد، معتقدم پرسپولیس از رفتن او در این مقطع قطعا ضربه می‌خورد چون باید بازیکنان جدید جذب کند. در حالی که تغییر مدیریت باشگاه نه تنها پرسپولیس را در نقل و انتقالات عقب می‌اندازد بلکه ممکن است تیم را هم به حاشیه ببرد. پرسپولیس تیم یکدستی شده که به نظرم هر تغییری می‌تواند به آن ضربه بزند.»

 

با این حال، علی پروین از قهرمانی ناامید نیست: «من از ابتدای فصل که دیدم برانکو یک تیم خوب ساخته و وارد مسابقات کرده، گفتم پرسپولیس قهرمان است. الان هم که به قهرمانی نیم‌فصل رسیده‌اند، معتقدم نباید مغرور شوند چون قهرمانی پایان فصل مهم‌تر است. البته برانکو کارش را بلد است و می‌تواند امسال این پرسپولیس را قهرمان کند. البته کار راحتی نیست و برخلاف بعضی‌ها که تراکتورسازی را تنها رقیب پرسپولیس می‌دانند، به نظر من تیم‌های دیگر هم می‌توانند خطرناک باشند. همین ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر امتیازات خوبی جمع کرده است. از آن طرف نفت با علی دایی خیلی خوب کار کرده و می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس باشد. حتی پیکان هم می‌تواند با مجید جلالی مدعی باشد.»

 

 

 

منبع:ایران ورزشی