۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
6 بازی و 8 امتیاز

آمار طباطبایی ضعیف تر از محمداف در داماش

دی اسپورت:شوک تغییر سرمربی در تیم فوتبال داماش گیلان در 6 هفته اخیر نتوانسته در این تیم روند صعودی ایجاد کند
کد خبر: ۶۱۲۸۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، تیم فوتبال داماش گیلان که پس از سقوط به لیگ دسته دوم دست خوش تغییر و تحولات فراوان شد و سرانجام پس از سال ها از زیر سایه سنگین مدیریت امیر عابدینی خارج شد با هدایت رامیز محمد اف از کشور جمهوری آذربایجان خود را مهیا حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ دسته دوم کرد با این حال حضور این سرمربی آذری روی نیمکت داماش تنها 8 هفته دوام داشت.

 

سه پیروزی،دو تساوی و سه شکست و کسب 11 امتیاز و معدل 1/37 امتیاز در هر بازی بیلان کاری رامیز محمداف در تیم فوتبال داماش بود.او در پایان هفته هشتم و در حالی که داماش گیلان با 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت از این تیم جدا شد تا سکان هدایت تیم پرهوادار شمالی به هادی طباطبایی واگذار شود تا شاید وارد شدن شوک تغییر سرمربی بتواند باعث ایجاد روند صعودی در این تیم شود.

 

استارت کار سنگربان سابق داماش(استقلال رشت) در این تیم اما با شکست ناامید کننده برابر تیم قعرنشین بادران نوین تهران همراه بود.دو پیروزی خانگی،دو شکست برابر دو تیم قعرنشین بادران نوین و نفت نوین و دو تساوی یعنی کسب 8 امتیاز در 6 بازی و معدل 1/33 امتیاز در هر بازی بیلان کاری طباطبایی در داماش گیلان بوده است تا بدین ترتیب آمار وی از رامیز محمداف هم در این تیم ضغیف تر باشد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان در طی این شش هفته با یک رتبه سقوط در جدول حال به رده هفتم آمده با این حال فاصله تنها 2 امتیازی این تیم با شهرداری ارومیه رده چهارمی آبی های رشت را همچنان امیدوار به بازگشت به کورس مدعیان صعود باقی نگه داشته است.

 

داماش گیلان در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم هفته آینده مهمان پتروکیانی است که تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به داماش در رده ششم جدول قرار دارد.