۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
پس از کش و قوس های زیاد؛

نساجی واگذار شد / خریدار در خارج از کشور هم تیم دارد

پرهام گفت: من نساجی را دوست دارم و اینطور نیست که کلا از نساجی دور شوم.
کد خبر: ۶۱۳۱۸

به گزارش "دی اسپورت"، صبح امروز جلسه ای میان مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی و اکبر یوسفی، نماینده خریدار در تهران برگزار شد و دقایقی پیش به پایان رسید. به همین دلیل با مالک باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت انتقال تیم مطلع شویم.
مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی در خصوص جلسه امروز به خبرنگار "دی اسپورت"گفت: طبق قرار قبلی از صبح امروز جلسه ای با حضور من، اکبر یوسفی(نماینده خریدار) و هوشنگ نصیرزاده (برای تنظیم قرارداد)در دفتر من برگزار شد. با صحبت هایی که مطرح شد، انتقال امتیاز باشگاه نساجی انجام شد.

پرهام در مورد نام خریدار و وضعیت مالی شان گفت: طرف قرارداد ما، آقای اکبر یوسفی، بازیکن سابق استقلال و پاس هستند. در واقع ایشان نماینده مجموعه خریداران بودند که برای خرید معرفی شدند. از نظر مالی هم توانمندند و در خارج از ایران هم تیمداری می کنند. امیدوارم بتوانند به نساجی و مردم قائمشهر خدمت کنند.

مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه امضاهای نهایی انجام شده، گفت: این دوستان از فردا به قائمشهر می روند و امورات باشگاه را در دست می گیرند و تمرینات را استارت می زنند و در ادامه قرارداد بازیکنان هم پرداخت می شود.

پرهام در پایان گفت: من نساجی را دوست دارم و اینطور نیست که کلا از نساجی دور شوم. این گروه جدید نکته مثبتی که نسبت به دیگر خریداران دارند این است که فوتبالی بوده و بدون شک کارشان را بلدند.