۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

تمرینات نساجی از فردا استارت می خورد/ از بازیکنان می خواهم با قدرت در تمرینات شرکت کنند

 دی اسپورت- پس از کش و قوص های فراوان بالاخره امتیاز باشگاه نساجی واگذار شد تا یکی از باسابقه ترین تیم های ایران از بلاتکلیفی خارج شود. به همین دلیل با عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا اوضاع و احوال باشگاه پس از واگذاری را از زبان ایشان جویا شویم.
کد خبر: ۶۱۳۱۹

عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد آخرین وضعیت باشگاه نساجی به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: طبق صحبتی کن با مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی داشتم، نقل و انتقال امتیاز باشگاه انجام شده و تمرینات از فردا ساعت ۱۴:۳۰ در حضور مالک جدید آغاز می شود. 

 

رمضانی در مورد پرداخت قرارداد بازیکنان گفت: انشالله با قولی که مالک جدید در حضور آقای پرهام داده اند قرار شد تا بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه مسوولین شهری و استانی نباید مهدی پرهام را به سادگی از دست بدهند، ادامه داد: جا دارد از زحمات ۹ ساله مهدی پرهام برای باشگاه نساجی تشکر کنم و امیدوارم به نحو احسنت از ایشان تقدیر شود. من به نمایندگی از طرف بازیکنان از آقای پرهام به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر می کنم و از مسوولین سیاسی و ورزشی قائمشهر و استان مازندران انتظار می رود تا به پاس زحمات چندین سال پرهام به بهترین نحو از ایشان تقدیر شود و به سادگی او را از دست ندهند تا خاطره خوبی برایش باقی بماند.

 

رمضانی در مورد اینکه آیا بازیکنان قبول می کنند بدون دریافتی در تمرینات حاضر شوند، افزود: مسایل مالی بازیکنان نهایتا تا ۴۸ ساعت آینده حل می شود و از همین سایت از همه بازیکنان تقاضا می کنم تا از فردا با قدرت در تمرینات حاضر شده و راهی که در نیم فصل نخست آغاز کرده بودیم را به پایان برسانیم.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان گفت: به مالکان جدید خیر مقدم می گویم و امیدوارم این دوستان منشا خدمات خیری برای مردم قائمشهر و استان مازندران شوند.