۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
اختصاصی دی اسپورت؛

ابوذر باشت باخت و سقوط کرد

دی اسپورت :تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به زیرگروه لیگ دسته سه کشور سقوط کرد
کد خبر: ۶۱۳۶۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت " عصر امروز و از ساعت 14 در استادیوم تختی شهر باشت  دو تیم فوتبال ابوذر باشت و  پرسپولیس شوش در آخرین دیدار از مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم به مصاف هم  رفتند که در پایان تیم شوشی توانست با نتیجه پرگل 5بر 4 تیم ابوذر را شکست دهد .

 

ترکیب ابوذر باشت :

حمید شاکری-محسن طاهری-مجید اسدی-عبدالله فاضلی-سجاد مرادی-مسعود رحیمی-قاسم صادقی-امین بیعت اصل-حسن باقری-مسعود عباسیان-محمد موسوی


ذخیره ها :فرخ حافظی-فرشید فکور نیک –مرتضی علیزاده-سجاد صمدیان-یوسف بیاور-مرتضی علی نژاد-بیژن صالحی

سرمربی :حمید کمایی


ترکیب پرسپولیس شوش :


اشکان مولایی-حمزه هاشمی-علی غلامی-محمد چنانه-علی چایانی-مرتضی علیدوستی-علی منصوری-قاسم کعب-محمد ظهیری –یوسف آلکثیر

 

 ذخیره ها:سجاد محمد جانی-غلامرضا ینده –حسین دلفی

 

سرمربی:سعید ذبیدی

 

 

گزارش بازی :بر اساس این گزارش ، تیم ابوذر در دقایق ابتدایی بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه 3 توسط حسن باقری فرصت طلب به گل اول بازی دست پیدا کند .


در ادامه و در دقیقه 27 مدافعان تیم پرسپولیس روی حسن باقری خطایی انجام دادند که داور مسابقه نقطه پنالتی را نشانه رفت و   عبدالله فاضلی با یک ضربه خلاف جهت توانست گل دوم   ابوذر را وارد دروازه  اشکان مولایی کند.


بازیکنان پرسپولیس بعد از دریافت گل دوم به خود آمدند و با یک ضدحمله برق آسا گل اول را توسط  محمد ظهیری به ثمر رساندند .

گل دوم تیم پرسپولیس دقیقه 30 و با یک ضربه کاشته توسط  علی چایانی وارد دروازه تیم باشت شد .

 

گل سوم تیم پرسپولیس دقیقه ۳۶ توسط ظهیری به ثمر رسید .


چند دقیقه بعد یعنی دقیق 42دروازه بان تیم ابوذر با اشتباهی که انجام داد باعث شد که نماینده باشت گل چهارم را نیز دریافت کند .

نیمه اول با نتیجه  4بر 2به سود نماینده شوش به پایان رسید .


با شروع نیمه دوم فشار تیم ابوذر بروی دروازه تیم پرسپولیس بیشتر شد تا اینکه عبدالله فاضلی در دقیقه 53با یک ضربه کاشته زیبا دروازه تیم پرسپولیس  را باز کرد و خود را دو گله کرد .


پنج دقیقه بعد یعنی در دقیقه 58 باردیگر محمد ظهیری مهاجم زهر دار نمانیده شوش با یک شوت سرکش دروازه تیم ابوذر را فرو ریخت .در دقایق پایانی فشار ابوذر بیشتر و بیشتر شد تا اینکه حسن باقری در دقیقه 86 توانست گل چهارم تیمش و دوم خودش را وارد دروازه تیم پرسپولیس شوش کند .


این دیدار در پایان تماشایی با نتیجه 5بر4 به سود پرسپولیس شوش به پایان رسید .


با توجه به نتایج سایر دیدارهای این گروه تیم ابوذر به زیرگروه لیگ دسته سوم سقوط کرد .


ابوذر  در صورت برد یک بر صفر مقابل حریف شوشی  به راحتی به مرحله دوم صعود می کرد که البته این طور نشد و  نماینده باشت به زیرگروه دسته سوم کشور سقوط کرد و باید فصل آینده در صورت تیمداری در زیرگروه لیگ سه به میدان بروند .

 

حواشی :

در ابتدای مسابقه توسط  سید امیرحسین حسینی رئیس مخابرات شهرستان باشت از حمید شاکری دروازه بان و مجید اسدی کاپیتان ابوذر  تقدیر به عمل آمد .

 

فرماندار باشت علی رغم کسالتی که داشتند خود را به محل برگزاری مسابقه رسانده بودند.


محمد جعفر نجاتی ریاست شورای و سایر اعضای شورای شهر باشت قبل از شروع مسابقه به رختکن تیم ابوذر رفتند و پاداش زحمات بازیکنان را به آنها تقدیم کردند .


محمد حبیبی رئیس امور ورزش نفت ،ابوالحسن غلامی رئیس ورزش قهرمانی نفت و کریمی از نزدیک نظاره تلاش و کوشش بازیکنان دو تیم بودند.



هواداران زیادی از گچساران نیز برای تماشای این  مسابقه  به باشت رفته بودند و به شدت نماینده این شهر را مورد تشویق قرار دادند.

 

 


*** از این گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و تیمهای سوم ،چهارم در لیگ دسته سه ماندگار شدند و  تیمهای پنجم تا سیزدهم به لیگ های  استان خودشان  سقوط کردند.